Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "professional development"
Now showing items 1-6 of 6
-
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας φροντιστηριακής εκπαίδευσης για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Περίληψη Η περίπτωση των φροντιστηρίων είναι ένας θεσμός άμεσα συνδεδεμένος με το εκπαιδευτικό σύστημα που εμφανίζεται, πέρα από την Ελλάδα, και σε άλλες χώρες. Οι έρευνες για την εκπαίδευση που παρέχεται στα φροντιστήρια ... -
Βιογραφίες διευθυντών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύονται ζητήματα που αφορούν στην πολυπλοκότητα του σύγχρονου διευθυντικού ρόλου, στην επαγγελματική ταυτότητα και την επαγγελματική ανάπτυξη με αναφορά στον/στη διευθυντή/διευθύντρια ... -
Γνώσεις, χαρακτηριστικά και εργαλεία των εκπαιδευτών των εκπαιδευτικών σε συνεργατικά περιβάλλοντα επαγγελματικής δράσης: μια μελέτη των αντιλήψεων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας που διδάσκουν μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06-22)Η τρέχουσα διεθνής βιβλιογραφία αναδεικνύει τα τελευταία χρόνια την έμφαση στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μαθηματικών. Στην παρούσα εργασία, αφού προηγηθεί μία αναφορά στις προσπάθειες δύο φορέων που στοχεύουν ... -
Η συμβολή της παρακίνησης του διευθυντή στην επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού: απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης Νομού Πέλλας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Οι οικονομικές, τεχνολογικές και κοινωνικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα συνεχώς ανά την υφήλιο, απαιτούν απαντήσεις και εξειδίκευση των ανθρώπινων πόρων, καθιστώντας, κατ’ επέκταση, επιτακτική ανάγκη την υψηλής ποιότητας ... -
Μάθηση, διδασκαλία και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα μαθηματικά ως συνιστώσες επαγγελματικής ανάπτυξης: Πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών της Β᾽ Βάθμιας Εκπαίδευσης
(2023)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις πεποιθήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά για τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση ως συνιστώσες της επαγγελματικής τους ... -
Νοηματοδότηση της εργασίας και επαγγελματική ανάπτυξη σε γυναίκες εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του βαθμού συσχέτισης μεταξύ της απόδοσης νοήματος στο επάγγελμα τους και της επιθυμίας για επαγγελματική ανάπτυξη των γυναικών εκπαιδευτικών, μελετώντας απόψεις ...