Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "prospective teachers"
Now showing items 1-4 of 4
-
Αναβλητικότητα, κίνητρα και συναισθηματική νοημοσύνη φοιτητών- υποψήφιων δασκάλων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Περίληψη Η ακαδημαϊκή αναβλητικότητα των φοιτητών/τριών έχει διερευνηθεί κυρίως σε σχέση με την έλλειψη παρακίνησης. Επιπλέον, πολλοί ερευνητές συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στην συναισθηματική νοημοσύνη φοιτητών/τριών, ... -
Αναλύοντας τις παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές των υποψήφιων εκπαιδευτικών: Η περίπτωση του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των διδακτικών και των παιδαγωγικών πρακτικών που χρησιμοποίησαν οι φοιτητές, καθώς και της άποψης των ίδιων, για τις πρακτικές που χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια της πρακτικής ... -
Η διαπολιτισμική δεξιότητα των υποψήφιων εκπαιδευτικών: Η περίπτωση του ΠΤΔΕ Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διευκρινιστεί σε ποιο βαθμό οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί προετοιμάζονται στο πλαίσιο της αρχικής τους εκπαίδευσης, ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του σύγχρονου πολυπολιτισμικού ... -
Ιστορική Ενσυναίσθηση και Τραυματικά Γεγονότα: Μια μελέτη περίπτωσης των αντιλήψεων των υποψήφιων δασκάλων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)Περίληψη Η σύγχρονη Ιστορική εκπαίδευση φέρνει στο προσκήνιο τη διδακτική προσέγγιση τραυματικών και επίμαχων ιστορικών γεγονότων, τα οποία μέχρι πρότινος εξοβελίζονταν ή επιδερμικώς αναφέρονταν στη σχολική Ιστορία. ...