Search
Now showing items 1-5 of 5
Μία παρέμβαση στο μάθημα των Γαλλικών της Ε' Δημοτικού μέσα από το παιχνίδι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη διαδικασία υλοποίησης μιας παρέμβασης εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας σε μαθητές της Ε’ Δημοτικού, μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες. Η παρέμβαση, διάρκειας 1 ώρας, είχε ως βασικό ...
Η συμβολή του ψηφιακού κόμικ στην ιστορική κατανόηση: η περίπτωση των Περσικών πολέμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Μια από τις πιο βασικές ερωτήσεις σχετικά με την Ιστορία και τη διδακτική της είναι «Τι είναι η Ιστορία;». Σύμφωνα με τον Μπούρκχαρτ «Ιστορία είναι η καταγραφή όλων εκείνων των γεγονότων μιας εποχής που μια άλλη εποχή ...
Η Ιστορία στα παιδικά ιχνογραφήματα: Έρευνα στους μαθητές της Δ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Η πτυχιακή μου εργασία αποτελεί μία έρευνα σε παιδιά Δ δημοτικού στην οποία τα εργαλεία θα είναι ιχνογραφήματα που θα δημιουργήσουν οι μαθητές. Μέσα από τα συγκεκριμένα ιχνογραφήματα εξετάζεται η αντίληψη που έχουν οι ...
Επιδόσεις, Δυνατότητες και Παράγοντες που Επιδρούν στην Επίλυση Προβλήματος από Μαθητές Λυκείου: Μια Διερεύνηση με Ρεαλιστικά Προβλήματα του Προγράμματος Pisa
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
Κάθε τρία χρόνια, ο ΟΟΣΑ πραγματοποιεί τον διαγωνισμό PISA (Programme for International Student Assessment) για να αξιολογήσει την ικανότητα μαθητών ηλικίας 15 ετών από όλο τον κόσμο, να χρησιμοποιούν επιτυχώς τα μαθηματικά ...
Η ιστορική ενσυναίσθηση ως εργαλείο ιστορικής κατανόησης: Έρευνα σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-11)
Η καλλιέργεια της ιστορικής ενσυναίσθησης καθίσταται χρήσιμη και αναγκαία για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί εάν η ιστορική ενσυναίσθηση μπορεί να λειτουργήσει ...