Show simple item record

dc.contributor.advisorBαμβακίδου, Iφιγένεια
dc.contributor.authorΑθανασιάδου, Ανθή
dc.date.accessioned2021-04-22T12:44:02Z
dc.date.available2021-04-22T12:44:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2000
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη επιχειρεί να παρουσιάσει την παιδαγωγική αξίας της μουσικής και τη θέση της στο χώρο του νηπιαγωγείου. Ο αναγνώστης οδηγείται σ’ ένα ταξίδι στη σύγχρονη ελληνική μουσική μέσω των εξωφύλλων ως οπτικού πολιτισμικού υλικού στα 15 CD του μουσικοσυνθέτη Γ. Σταυριανού. Ο στόχος είναι η ανάδειξη των οπτικών και άλλων σημαινομένων σε σχέση με τις μεταβλητές της διακειμενικότητας και της βιογραφίας του καλλιτέχνη. Μεθοδολογικά χρησιμοποιούνται τα εργαλεία της σημειωτικής ως ποιοτικής ανάλυσης. Οι περιορισμοί της έρευνας ορίζονται από τα γνωστικά πεδία που εμπλέκονται ως πολιτισμική ιστορία και βιογραφική καταγραφή. Δεν ασχολούμαστε με το μουσικό συνθετικό και στιχουργικό, ποιητικό έργο του Γ. Σταυριανού, αλλά με τις εικόνες και τους τίτλους των cd ως εικονοκείμενο. Παρουσιάζονται επίσης ενδεικτικές δραστηριότητες, σ’ ένα τριήμερο project, το οποίο εφαρμόζεται πιλοτικά στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου.This study attempts to present the pedagogical value of music and its place in the field of kindergarten. The reader is led on a journey in modern Greek music through the cover as visual cultural material on the 15 CDs of the composer G. Stavrianou. The aim is to highlight the visual and other meanings in relation to the variables of the intertextivity and biography of the artist. Methodologically, the tools of notation are used as qualitative analysis. . The limitations of research are defined by the fields of knowledge involved as cultural history and biographical recording. We do not deal with the musical synthetic and lyrical, poetic work of G. Stavrianou, but with the images and titles of the CDs as an iconoclasm. Indicative activities are also presented in a three-day project, which is piloted within the framework of the kindergarten curriculum..en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσύγχρονη ελληνική μουσικήen_US
dc.subjectΓιώργος Σταυριανόςen_US
dc.subjectσημειωτική ανάλυσηen_US
dc.subjectκαλές πρακτικέςen_US
dc.subjectσχολείοen_US
dc.subjectcontemporary Greek musicen_US
dc.subjectGeorge Stavrianosen_US
dc.subjectsemiotic analysisen_US
dc.subjectgood practicesen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.titleΣημειωτικές αναλύσεις και καλές πρακτικές στο σχολείο. Ταξίδι στη σύγχρονη ελληνική μουσική. Μελέτη περίπτωσης Γ.Σταυριανόςen_US
dc.title.alternativeSemiotic Analysis and good practices in school. Journey in contemporary Greek music. Case study George Stavrianosen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record