Search
Now showing items 1-9 of 9
Ο επικοινωνιακός προσανατολισμός της διαμεσολάβησης για την επίλυση των συγκρούσεων στους εκπαιδευτικούς - μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι - των σχολών του ΟΑΕΔ.Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικοί των Σχολών ΟΑΕΔ Δυτικής Μακεδονίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις συγκρούσεις μεταξύ μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στις επαγγελματικές σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ στη Δυτική Μακεδονία και τον επικοινωνιακό προσανατολισμό του θεσμού ...
Θέμα: «Οι συγκρούσεις στις κοινωνικές δομές των Ο.Τ.Α. Η διαμεσολάβηση ως τρόπος επίλυσης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Η παρούσα εργασία έχει ως απώτερο σκοπό να μελετήσει το φαινόμενο των εργασιακών συγκρούσεων στις κοινωνικές δομές των Ο.Τ.Α. αλλά και τον τρόπο που επιλέγουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να τις διαχειριστούν προκειμένου να ...
Ενδοσχολικές συγκρούσεις μεταξύ μαθητών δημοτικού: η διαμεσολάβηση ως εργαλείο πρόληψης – αντιμετώπισης του φαινομένου. Μελέτη περίπτωσης: Δημοτικά σχολεία Παλαιοκάστρου Θεσ/νίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Οι συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών του Δημοτικού σχολείου αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Το σύνηθες αυτό φαινόμενο έχει τεθεί πολλές φορές υπό διερεύνηση, καθώς το ζήτημα ...
Η διαμεσολάβηση ως επικοινωνιακό μοντέλο στα τμήματα Ανθρωπίνου Δυναμικού. Ανάλυση περιπτωσιακής μελέτης ναυτιλιακών εταιριών με έμφαση στα πληρώματα των πλοίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Οι σύγχρονες ναυτιλιακές εταιρείες με βασικό τους κίνητρο να περιορίσουν το κόστος της λειτουργικότητάς τους, προσλαμβάνουν ναυτικούς εργάτες ποικίλων εθνικοτήτων, οπότε και ουσιαστικά διαμορφώνονται πολυπολιτισμικές ομάδες ...
Ο Επικοινωνιακός ρόλος και η αλληλεπιδραστική σημασία της διαμεσολάβησης σε ένα σύγχρονο δήμο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
Περίληψη. Αναμφίβολα, ο θεσμός της διαμεσολάβησης τα τελευταία χρόνια ακολουθώντας τα όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο στη διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών κερδίζει έδαφος στην πατρίδα μας. Η χώρα στην οποία ...
Γνώσεις και Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στη Διαμεσολάβηση ως τρόπου επίλυσης συγκρούσεων στον εργασιακό τους χώρο. Μελέτη περίπτωσης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καστοριάς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)
Περίληψη Η εμφάνιση των συγκρούσεων στις σχολικές κοινότητες είναι ένα υπαρκτό και
σύνηθες φαινόμενο. Η αποτελεσματική διαχείριση αυτού του φαινομένου συμβάλει
καθοριστικά στην ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, καθώς ...
Η επικοινωνία μέσα από τη διαμεσολάβηση για την αποφυγή συγκρούσεων και της επαγγελματικής εξουθένωσης στους υπαλλήλους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Δήμου Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνάται το ζήτημα των συγκρούσεων μεταξύ των υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Δήμου Φλώρινας, αλλά και ο επιβαρυντικός παράγοντας της επαγγελματικής εξουθένωσης στη πρόκληση ...
Η διαμεσολάβηση, ως μοντέλο επικοινωνίας στη λήψη αποφάσεων και στη διαχείριση συγκρούσεων στα Σώματα Ασφαλείας. Μελέτη περίπτωσης: Ελληνική Αστυνομία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνάται το ζήτημα των συγκρούσεων που υπάρχουν μεταξύ των αστυνομικών υπαλλήλων και ο ρόλος της διαμεσολάβησης, ως βασική τακτική για την επίλυση των συγκρούσεων αυτών. Πρόκειται για ...
Τρόπος αντιμετώπισης επίλυσης συγκρούσεων εκπαιδευτικών γονέων ΕΔΕ-διαμεσολάβηση. Μελέτη περίπτωσης σχολεία Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα εργασία αποτελεί πνευματική εργασία της μεταπτυχιακής φοιτήτριας Μαρίνας Χαρισοπούλου που την εκπόνησε.
Η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη:
Μέρος πρώτο: Αφορά το θεωρητικό κομμάτι, όπου γίνεται μια ...