Η λογοτεχνία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Abstract
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της λογοτεχνίας σε καταστάσεις διγλωσσίας. Συγκεκριμένα εξετάζει τη συνεισφορά της λογοτεχνίας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Η έρευνα ασχολήθηκε με τη σειρά «Βήματα Μπροστά» και ειδικότερα μελέτησε και κατέγραψε σε ποιο βαθμό και με ποιο τρόπο αξιοποιούνται τα λογοτεχνικά κείμενα στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας.
This project refers to the literature’s role in diglossia situations. Specifically considers the contribution of literature in teaching greek as a second language. We have studied the educational subject “Steps Ahead” and especially the manner that literary texts are used in teaching greek as a second language in it.