Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγήτρια: Χατζηπαναγιωτίδη Άννα
dc.contributor.authorΓεωργιάδου, Σεβαστή
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Μπίκος Κωνσταντίνος, Νάκας Αθανάσιος, Στάμου Αναστασία
dc.date.accessioned2016-06-30T10:07:20Z
dc.date.available2016-06-30T10:07:20Z
dc.date.issued2016-06-21
dc.identifier.other470 ΓΕΩ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/216
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της λογοτεχνίας σε καταστάσεις διγλωσσίας. Συγκεκριμένα εξετάζει τη συνεισφορά της λογοτεχνίας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Η έρευνα ασχολήθηκε με τη σειρά «Βήματα Μπροστά» και ειδικότερα μελέτησε και κατέγραψε σε ποιο βαθμό και με ποιο τρόπο αξιοποιούνται τα λογοτεχνικά κείμενα στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. This project refers to the literature’s role in diglossia situations. Specifically considers the contribution of literature in teaching greek as a second language. We have studied the educational subject “Steps Ahead” and especially the manner that literary texts are used in teaching greek as a second language in it.el_GR
dc.format.extent90 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΛογοτεχνίαel_GR
dc.subjectΔιγλωσσίαel_GR
dc.subjectΠολιτισμόςel_GR
dc.subjectΔιδασκαλία ξένης/δεύτερης γλώσσαςel_GR
dc.subjectLiteratureel_GR
dc.subjectDiglossiael_GR
dc.subjectCultureel_GR
dc.subjectTeaching foreign/second languageel_GR
dc.titleΗ λογοτεχνία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσαςel_GR
dc.title.alternativeLiterature's contribution in teaching greek as a second languageel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record