Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Άννα Χατζηπαναγιωτίδη
dc.contributor.authorΜιχτοπούλου, Βικτωρία
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Μπίκος Κωνσταντίνος, Γρίβα Έλενα
dc.date.accessioned2016-07-01T06:17:56Z
dc.date.available2016-07-01T06:17:56Z
dc.date.issued2016-06-12
dc.identifier.other474 ΜΙΧ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/219
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είναι παράλληλα χώρα αποστολής μεταναστών αλλά και χώρα υποδοχής μετακινούμενων πληθυσμών, προσφύγων, μεταναστών και παλιννοστούντων. Η πολυπολιτισμικότητα είναι κυρίαρχο χαρακτηριστικό της ελληνικής κοινωνίας και κατ’ επέκταση του ελληνικού σχολείου. Όλοι οι εκπαιδευτικοί καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν ζητήματα Διγλωσσίας και ειδικότερα οι νηπιαγωγοί που υποδέχονται πρώτοι τα μικρά δίγλωσσα παιδιά. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών της Προσχολικής Αγωγής σχετικά με τα ζητήματα της Διγλωσσίας και τον τρόπο αντιμετώπισης των δίγλωσσων μαθητών/τριών. Παράλληλα προσπαθεί να εντοπίσει πως οι νηπιαγωγοί διαχειρίζονται τη διγλωσσία μέσα στη σχολική τάξη αλλά και τις συμβουλές που παρέχουν στους γονείς σχετικά με τη γλωσσική χρήση στο σπίτι. The last years Greece is in parallel a country of forwarding immigrants as well as a country of welcoming moving populations, refugees, immigrants and repatriates. The multicultural society is a dominant feature in Greece as well as in the Greek schools nowadays. All the teachers have to cope with bilingual issues on a daily basis and in particular the kindergarteners, who are the first to welcome the little bilingual children. This project aims at the research of conceptualisations and attitudes of the pre-school teachers concerning bilingual issues and the way of coping with bilingual students. At the same time it tries to spot how the kindergarteners deal with bilingualism in the classroom as well as the advice they give to parents regarding the use of language in the house.el_GR
dc.format.extent112 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΔιγλωσσίαel_GR
dc.subjectΑντιλήψειςel_GR
dc.subjectΣτάσειςel_GR
dc.subjectΝηπιαγωγοίel_GR
dc.subjectBilingualismel_GR
dc.subjectConceptualisationsel_GR
dc.subjectAttitudesel_GR
dc.subjectKindergartenersel_GR
dc.titleΗ αντιμετώπιση των δίγλωσσων μαθητών/τριών από τους/τις εκπαιδευτικούς της Προσχολικής Εκπαίδευσης στην επαρχία Λαγκαδά Θεσσαλονίκηςel_GR
dc.title.alternativeDealing with bilingual students from the Pre-school teachers in the provinces of Lagadas in Thessalonikiel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record