Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής μέσα από Κινηματογραφικές Ταινίες στην Προσχολική Αγωγή
View/ Open
Date
2021-06Author
Πατσακιώτης, Γιώργος
Patsakiotis, Giorgos
Metadata
Show full item recordAbstract
Περίληψη.
Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι «Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής μέσα από Κινηματογραφικές ταινίες στην προσχολική αγωγή» και αναλύεται η αξία των κινηματογραφικών ταινιών και πως μέσω αυτών δημιουργούνται αξιόλογες δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής μέσα στην αίθουσα του Νηπιαγωγείου. Η εργασία αποτελείτε από δυο σκέλη, το πρώτο αφορά τι θεωρητική ανάλυση των δυο εννοιών του κινηματογράφου και της Δημιουργικής Γραφής και στο δεύτερο σκέλος προτείνονται μερικές δραστηριότητες για εφαρμογή στην τάξη του Νηπιαγωγείου.
Στο πρώτο σκέλος, αναλύεται η έννοια της Δημιουργικής Γραφής και πως ορίζεται αυτή αλλά ακόμα και η ιστορική εξέλιξη του όρου. Στην συνέχεια αναλύεται η αξία και η συμβολή της Δημιουργικής Γραφής τόσο στο εκπαιδευτικό σύστημα συνολικά αλλά και το πόσο σημαντική είναι για την προσχολική εκπαίδευση. Επιπλέον αναφέρεται ο σκοπός της Δημιουργικής Γραφής μέσα στο σχολείο και αναλύεται περιληπτικά, ενώ στην συνέχεια γίνεται λόγος για το πώς συνδέεται η Δημιουργική Γραφή με τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη. Στην συνέχεια αναλύεται ο Κινηματογράφος η σύνδεση του με την εκπαίδευση και ο σκοπός του μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα, καθώς και η εξέλιξη του από παλιά μέχρι σήμερα και τέλος δίνεται βάση στην σύνδεση του Κινηματογράφου με το παιδί και στον τρόπο που δημιουργούνται δημιουργικές δραστηριότητες μέσω αυτού.
Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζονται ορισμένες Δημιουργικές δραστηριότητες που συνδέονται με τον κινηματογράφο και θα μπορούσαν να υλοποιηθούν μέσα στην τάξη.Abstract.
The topic of this dissertation is "Creative Writing Activities through Movies in Preschool" and analyzes the value of moviesandhow they create valuable Creative Writing activities in the Kindergarten room. The work consists of two parts, the first concerns the theoretical analysis of the two concepts of cinema and Creative Scripture and the second part proposes some activities for application in the Kindergarten classroom.
In the first part, the meaning of Creative Scripture is analyzed and how it is defined, as well as the historical evolution of the term. Then the value and contribution of Creative Scripture is analyzed both in the educational system as a whole and how important it is for pre-school education. In addition, the purpose of Creative Writing in the school is mentioned and analyzed briefly, while then there is talk about how Creative Writing is related to the teacher in the classroom. Then the Cinema is analyzed its connection with education and its purpose within the educational system, as well as its evolution from the past to the present and finally is based on the connection of the Cinema with the child and the way creative activities are created through it.
The second part presents some Creative activities related to cinema that could be implemented in the classroom.