Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΤσεσμετζής, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorTsesmetzis, Konstantinos
dc.date.accessioned2021-09-13T09:36:23Z
dc.date.available2021-09-13T09:36:23Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2217
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια ερευνητική βιβλιογραφική ανασκόπηση για την συμπερίληψη της δημιουργικότητας στα αναλυτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου και του δημοτικού στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μέσω της ανασκόπησης εντοπίζεται η σπουδαιότητα της δημιουργικότητας στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και συγκεκριμένα στη γνωστική περιοχή της γλώσσας. Η δημιουργικότητα συναντάται όλο και πιο εντατικά σε προγράμματα σπουδών είτε ως ξεχωριστό μάθημα είτε ως μέρος των γνωστικών περιοχών. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και συγκεκριμένα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση η δημιουργικότητα εντοπίζεται κυρίως ενσωματωμένη σε διαδικασίες μάθησης και δραστηριοτήτων. Σημαντικό μέρος αποτελεί η σύγκριση της δημιουργικότητας στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό και συγκεκριμένα η διαδικασία της γλωσσικής διδασκαλίας και οι διαφορές της μεταξύ των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Δηλαδή τονίζονται οι αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος της γλώσσας από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό και συμπεραίνεται η εναλλαγή από ένα δημιουργικό σε έναν πιο τυποποιημένο τρόπο μάθησης. Επιπλέον προτείνονται πρακτικές εφαρμογές που μπορούν να αξιοποιηθούν από νηπιαγωγούς και δασκάλους ως τρόποι διδασκαλίας με επίκεντρο την δημιουργικότητα.ABSTRACT The current study is about a researched bibliographic review about creativity inclusion in school curricula for preschool and primary school in the greek educational system. In this review highlighted the importance of creativity in language teaching at kindergarten and at the first classes of primary school. Creativity is more and more encountered in education curricula as a separate subject or as a part of other subjects. In the greek educational system, specifically on the first grade education, creativity is integrated into learning activities. An important part of the research is the comparison of creativity in the kindergarten and in the primary school, specifically on the language teaching curriculum and the differences on these two grades of education. It gives emphasis on the changes of the way of teaching the language in kindergarten and in primary school and it concludes that there are differences from a creative way of teaching in kindergarten to a more standardised way in primary school. Also at the end of the study are some practical activities that can be used from teachers as a teaching way based on creativity.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργικότηταen_US
dc.subjectαναλυτικά προγράμματαen_US
dc.subjectγλωσσική διδασκαλίαen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectδημοτικόen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectcurriculaen_US
dc.subjectlanguage teachingen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.titleΗ δημιουργικότητα στη γλωσσική διδασκαλία: Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικόen_US
dc.title.alternativeCreativity in Language Teaching: From Kindergarten to Primary Schoolen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record