• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η δημιουργικότητα στη γλωσσική διδασκαλία: Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

    Thumbnail
    View/Open
    Konstantinos Tsesmetzis .pdf (1.674Mb)
    Date
    2021-06
    Author
    Τσεσμετζής, Κωνσταντίνος
    Tsesmetzis, Konstantinos
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια ερευνητική βιβλιογραφική ανασκόπηση για την συμπερίληψη της δημιουργικότητας στα αναλυτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου και του δημοτικού στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μέσω της ανασκόπησης εντοπίζεται η σπουδαιότητα της δημιουργικότητας στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και συγκεκριμένα στη γνωστική περιοχή της γλώσσας. Η δημιουργικότητα συναντάται όλο και πιο εντατικά σε προγράμματα σπουδών είτε ως ξεχωριστό μάθημα είτε ως μέρος των γνωστικών περιοχών. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και συγκεκριμένα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση η δημιουργικότητα εντοπίζεται κυρίως ενσωματωμένη σε διαδικασίες μάθησης και δραστηριοτήτων. Σημαντικό μέρος αποτελεί η σύγκριση της δημιουργικότητας στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό και συγκεκριμένα η διαδικασία της γλωσσικής διδασκαλίας και οι διαφορές της μεταξύ των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Δηλαδή τονίζονται οι αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος της γλώσσας από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό και συμπεραίνεται η εναλλαγή από ένα δημιουργικό σε έναν πιο τυποποιημένο τρόπο μάθησης. Επιπλέον προτείνονται πρακτικές εφαρμογές που μπορούν να αξιοποιηθούν από νηπιαγωγούς και δασκάλους ως τρόποι διδασκαλίας με επίκεντρο την δημιουργικότητα.ABSTRACT The current study is about a researched bibliographic review about creativity inclusion in school curricula for preschool and primary school in the greek educational system. In this review highlighted the importance of creativity in language teaching at kindergarten and at the first classes of primary school. Creativity is more and more encountered in education curricula as a separate subject or as a part of other subjects. In the greek educational system, specifically on the first grade education, creativity is integrated into learning activities. An important part of the research is the comparison of creativity in the kindergarten and in the primary school, specifically on the language teaching curriculum and the differences on these two grades of education. It gives emphasis on the changes of the way of teaching the language in kindergarten and in primary school and it concludes that there are differences from a creative way of teaching in kindergarten to a more standardised way in primary school. Also at the end of the study are some practical activities that can be used from teachers as a teaching way based on creativity.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2217
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV