Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΜαβίδου, Ευγνωσία
dc.contributor.authorMavidou, Evgnosia
dc.date.accessioned2021-09-13T09:42:41Z
dc.date.available2021-09-13T09:42:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2218
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην ανάδειξη της Δημιουργικής Γραφής ως κατάλληλο μέσο και εργαλείο διδακτικής προσέγγισης των μαθητών που παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος βρίσκεται η πρώιμη παρέμβαση καθώς απευθύνεται σε μαθητές Προσχολικής Αγωγής που εκδηλώνουν συγκεκριμένα διαταραχές στον γραπτό λόγο. Οι διδακτικές προσεγγίσεις που σχεδιάστηκαν με σκοπό την πρόληψη και την παρέμβαση των διαταραχών αξιοποιούν τα οφέλη της Παιδικής Λογοτεχνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.Abstract: The current study focuses on Creative Writing in order to provide this as the best option for the teaching approach to students with learning disabilities and special needs. At the center of research interest, there is the valuation of early intervention which designed for the preschool students who have specific written disorders. The teaching approaches designed to prevent and intervene in disorders based on benefits of Pedagogical and Children's Literature in the educational process.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectπροσχολική αγωγήen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectπαιδική λογοτεχνίαen_US
dc.subjectδιδακτικές προσεγγίσειςen_US
dc.subjectπρώιμη παρέμβασηen_US
dc.subjectlearning disabilitiesen_US
dc.subjectpre-school educationen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectpedagogical literatureen_US
dc.subjectteaching plansen_US
dc.subjectearly interventionen_US
dc.titleΠαιδική Λογοτεχνία και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Διδακτικές προσεγγίσεις Δημιουργικής Γραφήςen_US
dc.title.alternativePedagogical Literature and Children with Learning Disabilities: Approaches to Teaching Creative Writingen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record