Παιδική Λογοτεχνία και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Διδακτικές προσεγγίσεις Δημιουργικής Γραφής
Abstract
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην ανάδειξη της Δημιουργικής Γραφής ως κατάλληλο μέσο και εργαλείο διδακτικής προσέγγισης των μαθητών που παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος βρίσκεται η πρώιμη παρέμβαση καθώς απευθύνεται σε μαθητές Προσχολικής Αγωγής που εκδηλώνουν συγκεκριμένα διαταραχές στον γραπτό λόγο. Οι διδακτικές προσεγγίσεις που σχεδιάστηκαν με σκοπό την πρόληψη και την παρέμβαση των διαταραχών αξιοποιούν τα οφέλη της Παιδικής Λογοτεχνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.Abstract:
The current study focuses on Creative Writing in order to provide this as the best option for the teaching approach to students with learning disabilities and special needs. At the center of research interest, there is the valuation of early intervention which designed for the preschool students who have specific written disorders. The teaching approaches designed to prevent and intervene in disorders based on benefits of Pedagogical and Children's Literature in the educational process.