Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΦακίρης, Κοσμάς
dc.contributor.authorFakiris, Kosmas
dc.date.accessioned2021-09-13T09:57:38Z
dc.date.available2021-09-13T09:57:38Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2219
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη. Στην παρακάτω εργασία θα γίνει μια απόπειρα εξέτασης των podcast ως ένα εν δύναμη εκπαιδευτικό εργαλείο μέσα στην τάξη. Γίνεται παράθεση ιστορικών δεδομένων για προηγούμενες απόπειρες να εισαχθεί η τεχνολογία στο σχολικό πλαίσιο και τους λόγους που δεν έγινε με επιτυχία καθώς που και τους λόγους που τα podcasts έχουν την δυνατότητα να επιτύχουν εκεί που οι πρόγονοι του απέτυχαν. Επίσης θα γίνουν διευκρινίσεις για τα podcasts καθώς και ανάλυση των ειδοποιών διαφορών τους από τα απλά αρχεία ήχου. Στην συνέχεια θα γίνει ανάλυση των οφελών που παρέχουν τα podcast έναντι μιας εργασίας ή ως ένα συμπληρωματικό βοήθημα για τον μαθητή. Τέλος, θα παρατεθεί το σενάριο ενός podcasts που δημιουργήθηκε ως παράδειγμα για την συγκεκριμένη εργασία με κεντρικό θέμα τον Ηρακλή και τους άθλους που χρειάστηκε να φέρει εις πέρας για τον βασιλιά Ευρυσθέα μαζί με την διαδικασία που χρησιμοποιήθηκε συνοδευμένα με τα podcasts και ηχητική μορφή. Abstract. In the following paper there is to be an attempt to evaluate podcasts as a potential educational tool in the classroom. There is an exposition of historical data related to the previous attempts to introduce technology inside the school frame and the reasons they came with no success along with the reasons podcasts have the dynamic to succeed where their ancestors failed to do so. Furthermore there are going to be clarifications about podcasts followed by their distinguishing differences from ordinary sound files. Going forward there is an analysis of the beneficial perks that podcasts have to offer in place of simple homework or just as an extra source of help for the student. Finally, there is an exposition of a podcast created as an example for this specific paper having as a main subject Hercules and the labors he had to carry out for king Eurystheus along with the process followed in order to create them and the podcasts in an acoustic form (in Greek language).en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.titleΠολυμεσικές Εφαρμογές Αφήγησης: Τα Podcasts ως Εκπαιδευτικό Εργαλείοen_US
dc.title.alternativeMultimedia Storytelling Applications: Podcasts as an Educational Toolen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record