Πολυμεσικές Εφαρμογές Αφήγησης: Τα Podcasts ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
Abstract
Περίληψη.
Στην παρακάτω εργασία θα γίνει μια απόπειρα εξέτασης των podcast ως ένα εν δύναμη
εκπαιδευτικό εργαλείο μέσα στην τάξη. Γίνεται παράθεση ιστορικών δεδομένων για
προηγούμενες απόπειρες να εισαχθεί η τεχνολογία στο σχολικό πλαίσιο και τους
λόγους που δεν έγινε με επιτυχία καθώς που και τους λόγους που τα podcasts έχουν
την δυνατότητα να επιτύχουν εκεί που οι πρόγονοι του απέτυχαν. Επίσης θα γίνουν
διευκρινίσεις για τα podcasts καθώς και ανάλυση των ειδοποιών διαφορών τους από
τα απλά αρχεία ήχου. Στην συνέχεια θα γίνει ανάλυση των οφελών που παρέχουν τα
podcast έναντι μιας εργασίας ή ως ένα συμπληρωματικό βοήθημα για τον μαθητή.
Τέλος, θα παρατεθεί το σενάριο ενός podcasts που δημιουργήθηκε ως παράδειγμα για
την συγκεκριμένη εργασία με κεντρικό θέμα τον Ηρακλή και τους άθλους που
χρειάστηκε να φέρει εις πέρας για τον βασιλιά Ευρυσθέα μαζί με την διαδικασία που
χρησιμοποιήθηκε συνοδευμένα με τα podcasts και ηχητική μορφή.
Abstract.
In the following paper there is to be an attempt to evaluate podcasts as a potential
educational tool in the classroom. There is an exposition of historical data related to the
previous attempts to introduce technology inside the school frame and the reasons they
came with no success along with the reasons podcasts have the dynamic to succeed
where their ancestors failed to do so. Furthermore there are going to be clarifications
about podcasts followed by their distinguishing differences from ordinary sound files.
Going forward there is an analysis of the beneficial perks that podcasts have to offer in
place of simple homework or just as an extra source of help for the student. Finally,
there is an exposition of a podcast created as an example for this specific paper having
as a main subject Hercules and the labors he had to carry out for king Eurystheus along
with the process followed in order to create them and the podcasts in an acoustic form
(in Greek language).