Τέχνη, Κεραμική και Μουσειακή Εκπαίδευση. Περιήγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας
Abstract
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα εργασία έγινε με αφορμή μια επίσκεψή μου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας. Καθοριστικός παράγοντας ήταν το γεγονός πως εκείνη τη μέρα είχα την τύχη να πετύχω την αρχαιολόγο του μουσείου η οποία μαζί με την καθηγήτρια ενός λυκείου, που είχαν έρθει για επίσκεψη, συμμετείχαν ενεργά σε εκπαιδευτικές δράσεις. Το πάθος των γυναικών και το «πάντρεμα» του εκπαιδευτικού στοιχείου με το μουσειακό ήταν ιδιαίτερα ελκυστικό.
Η εργασία ουσιαστικά αναφέρεται στις μορφές Τέχνης που γεννώνται μέσα από τα ευρήματα των ανασκαφών της περιοχής. Θα γίνει μια περιήγηση στους χώρους του μουσείου καθώς και στις προθήκες. Δεν αποτελεί πιστή αποτύπωση καθώς τα ευρήματα είναι εκατοντάδες και έχουν διαχωριστεί με βάση την ήδη διαίρεσή τους σε διαφορετικού χρώματος αίθουσες. Θα γίνει μνεία στη μουσειακή παιδεία και τη σημαντικότητα αυτής στην εκπαίδευση ενώ είναι πολύ σημαντικό μέσα από την περιήγηση ο αναγνώστης να νιώσει την παρότρυνση και να επισκεφθεί το μουσείο, είτε μόνος του είτε στα πλαίσια ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.SUMMARY
The essay was accomplished due to my visit to the Archaeological Museum of Florina. The decisive factor was the fact that day those day I was lucky to meet the archaeologist of the museum whom with the teacher of a high school, who had come to visit, actively participated in educational activities. The passion of women and the "marriage" of the educational element with the museum were particularly attractive.
The work essentially refers to the Art forms that are born through the findings of the excavations of the area. There will be a tour of the museum rooms. It is notable to say that the findings are hundreds and have been divided based on different colored rooms. Museum education is important for everyone and my mission for the reader is to feel the encouragement to visit museum either alone or as part of an educational program.