Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚωνσταντινοπούλου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorKonstantinopoulou, Aikaterini
dc.date.accessioned2021-09-16T11:34:57Z
dc.date.available2021-09-16T11:34:57Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2231
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Στην παρούσα εργασία πρόκειται να αναφερθούμε αρχικά στην έννοια του γραμματισμού και στη συνέχεια θα αναλύσουμε τα είδη του. Ακολούθως θα αναπτύξουμε την ίδια έννοια από την πλευρά της διδακτικής του χρησιμότητας. Στην πορεία θα επιχειρήσουμε σύνδεση του λογοτεχνικού γραμματισμού με τον κριτικό γραμματισμό και έπειτα θα μιλήσουμε για τη σημασία του λογοτεχνικού γραμματισμού στην προσχολική εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή θα αναφερθούμε και στις αντίστοιχες εφαρμογές του. Στη συνέχεια θα μελετήσουμε την παιδική λογοτεχνία ως μέσο ανάπτυξης της γραφής και της ανάγνωσης στην προσχολική εκπαίδευση. Δεν θα παραλείψουμε την αναφορά και στο ρόλο των παραμυθιών στην προσχολική εκπαίδευση, όπως και αυτόν των κόμικς και των χιουμοριστικών βιβλίων. Τέλος, θα παραθέσουμε τη δική μας διδακτική πρόταση με βάση όλα τα παραπάνω.Abstract In this paper we are going to first refer to the concept of literacy and then we will analyze its types. Next, we will develop the same concept in terms of its didactic usefulness. In the course we will try to connect literary literacy with critical literacy and then we will talk about the importance of literary literacy in preschool education. At the same time, we will refer to its respective applications. Next, we will study children's literature as a means of developing writing and reading in preschool education. We will not miss the reference to the role of fairy tales in preschool education, as well as that of comics and humorous books. Finally, we will present our own teaching proposal based on all the above.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκριτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectλογοτεχνίαen_US
dc.subjectπαραμύθιαen_US
dc.subjectανάλυση και επεξεργασίαen_US
dc.subjectcritical literacyen_US
dc.subjectliteratureen_US
dc.subjectfairy talesen_US
dc.subjectanalysis amd processingen_US
dc.titleΔιδασκαλία παραμυθιών και Κριτικός γραμματισμός στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeTeaching fairy tales and Critical literacy in kindergartenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record