Show simple item record

dc.contributor.advisorΘωίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚοσκοσίδου, Αγάπη
dc.contributor.authorKoskosidou, Agapi
dc.date.accessioned2021-09-20T09:57:20Z
dc.date.available2021-09-20T09:57:20Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2238
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η πιλοτική εισαγωγή των δράσεων «Εργαστήρια Δεξιοτήτων & δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την Αγγλική γλώσσα» στην προσχολική εκπαίδευση της Ελλάδας (Ν.4692/2020) ως καινοτόμα δράση παρουσιάζει έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον. Πρωτίστως, για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς της προσχολικής αγωγής, αλλά και γενικότερα για όλους που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την εκπαιδευτική διαδικασία στο ελληνικό νηπιαγωγείο. Πέραν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης που επικεντρώνεται κυρίως στη θεματική της εκπαιδευτικής καινοτομίας με προσδιοριστικούς παράγοντες αυτούς που ενέχονται στην επιτυχή έκβασή της, στην αναφορά σε υφιστάμενα καινοτόμα προγράμματα αλλά και στην παράθεση της φιλοσοφίας που διέπουν τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα στο ελληνικό νηπιαγωγείο, προτάσσεται η ερευνητική προσπάθεια. Μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων των νηπιαγωγών για την εισαγωγή, εφαρμογή και υλοποίηση των νέων δράσεων. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων, ως κεντρική αποτύπωση αποτελεί το αναδυόμενο προφίλ του εκπαιδευτικού που είναι δεκτικός στην εισαγωγή, εφαρμογή και υλοποίηση των προαναφερόμενων δράσεων. Ουσιαστικά, οι νεότεροι σε ηλικία εκπαιδευτικοί του δείγματος, με λιγότερα χρόνια προϋπηρεσίας, με σπουδές πέραν των βασικών, καθώς και όσοι δηλώνουν ότι έχουν παρακολουθήσει κι έχουν επιμορφωθεί στις εκπαιδευτικές καινοτόμες δράσεις, είναι πιο δεκτικοί και στην εφαρμογή των δράσεων «Εργαστήρια Δεξιοτήτων & δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την Αγγλική γλώσσα».Abstract Τhe pilot introduction of the actions «Skills Workshops & creative engagement of students with the English language» in pre-school education in Greece (Law 4692/20120) as an innovative action is of intense research interest. Primarily for the teachers of preschool education themselves, but also in general for all those who are directly or indirectly involved in the educational process in the Greek kindergarten. In addition to the bibliographic review that focuses mainly on the topic of educational innovation with determinants those involved in its successful outcome, the reference to existing innovative programs and the citation of the philosophy that governs modern curricula in the Greek kindergarten, the effort is suggested. An attempt to explore the views of kindergarten teachers on the introduction, implementation and implementation of new actions. From the analysis of the results, as a central impression is the emerging profile of the teacher who is receptive to the introduction, implementation and implementation of the aforementioned actions. In fact, the younger teachers of the sample, with less years of service, with studies beyond the basic as well as those who state that they have attended, have been trained in innovative educational activities, are more receptive to the implementation of actions «Skills & Creative Workshops» English language students «.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκαινοτόμα προγράμματα στο νηπιαγωγείοen_US
dc.subjectπιλοτικές δράσειςen_US
dc.subjectδιαθεματική προσέγγισηen_US
dc.subjectσχολειοποίησηen_US
dc.subjectνηπιαγωγόςen_US
dc.subjectinnovation in kindergartenen_US
dc.subjectactionsen_US
dc.subjectinterdisciplinary approachen_US
dc.subjectschoolingen_US
dc.subjectkindergarten teacheren_US
dc.titleΟι απόψεις των νηπιαγωγών για την καινοτόμα πιλοτική εισαγωγή των δράσεων «Εργαστήρια Δεξιοτήτων & δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την Αγγλική γλώσσα»en_US
dc.title.alternativeKindergarten teachers' views on the innovative pilot introduction of the activities "Skillis Workshops & creative engagement of students with the English languageen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record