Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΘεοδωροπούλου, Θεοδώρα
dc.contributor.authorTheodoropoulou, Theodora
dc.date.accessioned2021-09-23T07:31:08Z
dc.date.available2021-09-23T07:31:08Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2258
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εργασία αυτή αφορά τα είδη της θεραπευτικής γραφής και τις μεθόδους τις οποίες χρησιμοποιούν με σκοπό την έκφραση των συναισθημάτων και των βαθύτερων σκέψεων του ατόμου. Μέσα από αυτά, φαίνεται πως το άτομο καλλιεργεί τις συγγραφικές του δεξιότητες καθώς επίσης έρχεται αντιμέτωπο με διάφορες ψυχικές διαταραχές και δυσλειτουργίες. Επιπλέον, αναφέρεται στην εσωτερική καλλιέργεια του ατόμου και την ψυχική του ανάπτυξη, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε διαπροσωπικό επίπεδο. Στόχος της θεραπευτικής γραφής είναι η προσωπική ανάπτυξη και η επίλυση προσωπικών και απλών καθημερινών προβλημάτων. Η θεραπευτική γραφή χωρίζεται σε πέντε είδη: την θεραπευτική ποίηση, την ημερολογιακή θεραπεία, την αφηγηματική θεραπεία, την εκφραστική γραφή και τη βιβλιοθεραπεία. Όλες αυτές οι πρακτικές έχουν ως κοινό παρονομαστή τους τη δημιουργική γραφή, είτε είναι πρωτότυπη, από τον ίδιο τον ασθενή ή μαθητή, είτε χρησιμοποιείται η ήδη υπάρχουσα μέσα από βιβλία και ποιήματα. Στο τέλος της εργασίας αυτής παραθέτονται ορισμένες δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στα πλαίσια μια σχολικής τάξης. ABSTRACT This paper deals with the types of therapeutic writing and the methods they use in order to express the feelings and deeper thoughts of the individual. Through them, it seems that the person cultivates his writing skills as well as faces various mental disorders and dysfunctions. Furthermore, it refers to the internal cultivation of the individual and his/her mental development, both on a personal and interpersonal level. The aim of therapeutic writing is personal development and the solution of personal and simple everyday problems. Therapeutic writing is divided into five types: therapeutic poetry, journal therapy, narrative therapy, expressive writing and bibliotherapy. All these practices have as their common denominator creative writing, whether it is original, by the patient or student, or using existing writing from books and poems. At the end of this paper, some activities are listed which can be used in the context of a classroom.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectθεραπευτική γραφήen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectθεραπευτική ποίησηen_US
dc.subjectημερολογιακή θεραπείαen_US
dc.subjectεκφραστική έκφρασηen_US
dc.subjecttherapy writingen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectpoetry therapyen_US
dc.subjectjournal writingen_US
dc.subjectexpressive writingen_US
dc.titleΗ θεραπευτική δύναμη της γραφής: προτεινόμενες δραστηριότητες δημιουργικής και εκφραστικής γραφήςen_US
dc.title.alternativeThe healing power of writing: suggested creative and expressive writing activitiesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record