Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΣτανατιώτη, Δωροθέα
dc.contributor.authorStanatioti, Dorothea
dc.date.accessioned2022-02-04T13:09:42Z
dc.date.available2022-02-04T13:09:42Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2283
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του γλωσσικού λάθους κατά την παραγωγή του προφορικού λόγου ατόμων μεταναστευτικού προφίλ. Ειδικότερα προβαίνει στην ανίχνευση του αριθμού και της φύσης των γλωσσικών λαθών των ενηλίκων αλλοδαπών σε όλα τα επίπεδα ανάλυσης της γλώσσας (φωνολογία, μορφολογία,σύνταξη,σημασιολογία). Η εξέταση των λαθών παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τον τρόπο που χρησιμοποιεί ο ομιλητής τον γλωσσικό κώδικα τη δεδομένη χρονική στιγμή. Αποτελεί λοιπόν πολύτιμο εργαλείο στα χέρια του ερευνητή, του εκπαιδευτικού και του ίδιου του εκπαιδευόμενου. Συγκεκριμένα μπορεί να κατευθύνει τη μεθοδολογία της έρευνας, να διαμορφώσει τη διδακτικής της γλώσσας, να καθοδηγήσει την πορείας της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην πράξη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την αξιοποίηση σωμάτων κειμένων προφορικού λόγου που προήλθαν από ατομικές συνεντεύξεις με αλλοδαπούς. Η έρευνα πλαισιώνεται θεωρητικά με την ανάπτυξη των εννοιών της διγλωσσίας, του λάθους, του προφορικού λόγου καθώς και της κατάκτησης της ελληνικής ως 2ης /ξένης γλώσσας. The aim of the present paper is to explore the meaning of the language error during the production of speech by persons who hold a migratory status. Specifically, it attempts to investigate the number and the nature of the language errors made by adult foreigners at every language level (phonology, morphology, syntax, semantics). Through the examination of these errors, it provides useful information regarding the way the speaker is using the language code in a given moment. Language errors constitute a valuable tool at the disposal of researchers, educators, and students themselves. They can serve as a guide in forming the methodology of a research project, influence the teaching of language, and determine the course of the teaching process in action. The research was conducted by utilising corpora of oral speech, recorded in individual interviews with foreigners. The theoretical framework of this research is defined through the development of concepts such as bilingualism, linguistic errors, oral speech as well as the acquisition of Greek as a second language.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectλάθηen_US
dc.subjectενήλικες αλλοδαποίen_US
dc.subjectδιγλωσσίαen_US
dc.subjectπροφορικός λόγοςen_US
dc.subjecterrorsen_US
dc.subjectadult foreignersen_US
dc.subjectbiligualismen_US
dc.subjectoral speechen_US
dc.titleΚαταγραφή και ανάλυση των λαθών αλλοδαπών στον προφορικό λόγοen_US
dc.title.alternativeRecording and analyzing the erros of foreigners in speechen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record