Show simple item record

dc.contributor.advisorNικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜουστάρδα, Ρωξάνη
dc.contributor.authorMoustarda, Roxani
dc.date.accessioned2022-03-10T12:34:06Z
dc.date.available2022-03-10T12:34:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2363
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία εξετάζεται κατά πόσον μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων διαθεματικών μαθημάτων, που συνδυάζουν μουσική και μαθηματικά, μπορεί να έχει θετική επίδραση στη μαθηματική απόδοση των παιδιών. Η ερευνητική εφαρμογή πραγματοποιήθηκε σε 21 μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικού. Επιλέχθηκε το μαθηματικό πεδίο των μοτίβων εξαιτίας της ομοιότητας που έχει με τη μουσική έννοια του μοτίβου, αλλά και της αξίας που του αποδίδεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Μετά τα μουσικο- μαθηματικά μαθήματα, παρατηρήθηκε σημαντική βελτίωση της απόδοσης του δείγματος, αλλά και στο κάθε ένα παιδί ατομικά, σε ασκήσεις αντιγραφής, συνέχισης, συμπλήρωσης και δημιουργίας μαθηματικού μοτίβου, καθώς και σε ασκήσεις αριθμητικών ακολουθιών. Επιπλέον, τα παιδιά έδειξαν να απολαμβάνουν τις διαθεματικές δραστηριότητες και να μαθαίνουν με ευχάριστο τρόπο μια θεμελιώδη μαθηματική έννοια.In the present study it is investigated whether a series of specially designed crossthematic courses, which combine music and mathematics, may have a positive effect on the children’s mathematical performance. The research application was implemented on 21 students of the first grade of the elementary school. The mathematical pattern area was selected because of its similarities with the musical pattern and moreover of its importance attributed to the current educational reforms. After the musical- mathematical lessons, it was observed a major improvement of the students performance overall and of each individual student performance, in copy, continuation, completion and formation exercises in mathematical patterns and progressions. Moreover, the children showed that they enjoyed the cross-thematic activities and learned with a pleasant manner a fundamental mathematical concept.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιδασκαλία μαθηματικών μοτίβωνen_US
dc.subjectδιαθεματικές μουσικο-μαθηματικές δραστηριότητεςen_US
dc.subjectεπίδραση μουσικής αγωγήςen_US
dc.subjectteaching mathematical patternsen_US
dc.subjectcross-thematic musical-mathematical activitiesen_US
dc.subjecteffect of the musical educationen_US
dc.titleΗ μουσική ως εργαλείο στη διδασκαλία μαθηματικών μοτίβων: μια εφαρμογή σε μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικούen_US
dc.title.alternativeMusic as a tool for the teaching of mathematical patterns: an applicaion on students of the first grade of Elementary Schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record