dc.contributor.advisor | Παλαιoλόγou, Nεκταρiα | |
dc.contributor.author | Γρηγορίου, Χαρίκλεια | |
dc.contributor.author | Grigoriou, Charikleia | |
dc.date.accessioned | 2022-03-10T14:34:17Z | |
dc.date.available | 2022-03-10T14:34:17Z | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2372 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετάται η έννοια του κριτικού και οπτικού γραμματισμού
και η έννοια της πολυτροπικότητας στα σχολικά εγχειρίδια της Νεοελληνικής
Γλώσσας του Γυμνασίου. Αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο, όπου
μελετώνται και αναλύονται οι προαναφερθείσες έννοιες, ενώ συνάμα μελετάται η
συνεισφορά της εικονογράφησης στη σχολική πραγματικότητα των μαθητών, καθώς
και η πολλαπλή λειτουργία των σχολικών εγχειριδίων. Στο ερευνητικό μέρος της
εργασίας έχουν επιλεχθεί ενότητες από τα σχολικά εγχειρίδια της Νεοελληνικής
Γλώσσας του Γυμνασίου, τα οποία φαίνεται ότι ανταποκρίνονται στις νέες έννοιες
του αναλυτικού προγράμματος, καθώς διατηρούν και προωθούν συνάμα ένα
σημαντικό επικοινωνιακό πλαίσιο, ενώ ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά του
γραμματισμού.
.
.
.
In this paper it is studied the concept of critical and visual literacy and the concept of
multimodality in the school textbooks of Greek Language of High school. Initially,
the theoretical framework is presented, where the above concepts are studied and
analyzed, while the contribution of illustration to school reality, as well as are studied
the multiple operation of school textbooks. In the research part of current thesis,
modules from the Greek Language School textbooks are selected, which appear to
correspond to the new concepts of the curriculum, as they maintain and promote an
important communication framework while respond to the characteristics of literacy. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | οπτικός και κριτικός γραμματισμός | en_US |
dc.subject | πολυτροπικότητα | en_US |
dc.subject | νεοελληνική γλώσσα | en_US |
dc.subject | επικοινωνιακή προσέγγιση | en_US |
dc.subject | εικονογράφηση | en_US |
dc.subject | critical and visual literacy | en_US |
dc.subject | multimodality | en_US |
dc.subject | Greek language | en_US |
dc.subject | commucative approach | en_US |
dc.subject | illustration | en_US |
dc.title | Η αξιοποίηση της πολυτροπικότητας στο γλωσσικό μάθημα του γυμνασίου | en_US |
dc.title.alternative | The development of multimodality of lingual lessons at high school | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |