Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιoλόγou, Nεκταρiα
dc.contributor.authorΓρηγορίου, Χαρίκλεια
dc.contributor.authorGrigoriou, Charikleia
dc.date.accessioned2022-03-10T14:34:17Z
dc.date.available2022-03-10T14:34:17Z
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2372
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία μελετάται η έννοια του κριτικού και οπτικού γραμματισμού και η έννοια της πολυτροπικότητας στα σχολικά εγχειρίδια της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου. Αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο, όπου μελετώνται και αναλύονται οι προαναφερθείσες έννοιες, ενώ συνάμα μελετάται η συνεισφορά της εικονογράφησης στη σχολική πραγματικότητα των μαθητών, καθώς και η πολλαπλή λειτουργία των σχολικών εγχειριδίων. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας έχουν επιλεχθεί ενότητες από τα σχολικά εγχειρίδια της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου, τα οποία φαίνεται ότι ανταποκρίνονται στις νέες έννοιες του αναλυτικού προγράμματος, καθώς διατηρούν και προωθούν συνάμα ένα σημαντικό επικοινωνιακό πλαίσιο, ενώ ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά του γραμματισμού. . . . In this paper it is studied the concept of critical and visual literacy and the concept of multimodality in the school textbooks of Greek Language of High school. Initially, the theoretical framework is presented, where the above concepts are studied and analyzed, while the contribution of illustration to school reality, as well as are studied the multiple operation of school textbooks. In the research part of current thesis, modules from the Greek Language School textbooks are selected, which appear to correspond to the new concepts of the curriculum, as they maintain and promote an important communication framework while respond to the characteristics of literacy.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectοπτικός και κριτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectπολυτροπικότηταen_US
dc.subjectνεοελληνική γλώσσαen_US
dc.subjectεπικοινωνιακή προσέγγισηen_US
dc.subjectεικονογράφησηen_US
dc.subjectcritical and visual literacyen_US
dc.subjectmultimodalityen_US
dc.subjectGreek languageen_US
dc.subjectcommucative approachen_US
dc.subjectillustrationen_US
dc.titleΗ αξιοποίηση της πολυτροπικότητας στο γλωσσικό μάθημα του γυμνασίουen_US
dc.title.alternativeThe development of multimodality of lingual lessons at high schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record