Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση της διαλέκτου στην εκπαίδευση: Η περίπτωση της κρητικής διαλέκτου
Abstract
Η παρούσα εργασία, επικεντρώνεται στο να αντλήσει την επικρατούσα άποψη και στάση των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση της κρητικής διαλέκτου τόσο από τους ίδιους όσο και από τους μαθητές τους κατά τη διδακτική και παιδαγωγική διαδικασία. Ειδικότερα, τα ερευνητικά ερωτήματα βάσει των οποίων κινούνται και οι ερωτήσεις που κλήθηκαν να απαντήσουν οι σαράντα διαλεκτόφωνοι αλλά και μη διαλεκτόφωνοι εκπαιδευτικοί, αφορούν την άποψη που έχουν σχετικά με τη χρήση της κρητικής διαλέκτου από τους μαθητές τους και κατά πόσο αυτή ενθαρρύνεται από την πλευρά τους ή όχι, ενώ άλλα ερωτήματα επικεντρώθηκαν στο πως βιώνουν ως διδάσκοντες τη διδασκαλία στην οποία μπορεί να χρειαστεί να διαφοροποιηθούν γλωσσικά έτσι ώστε να γίνουν κατανοητοί.____________________________ The present work focuses on to draw the prevailing view and attitude to teachers in the use of the Cretan dialect both from themselves and from their pupils in the learning and teaching process. In particular, the research questions on the basis of which move and the questions that were asked to answer the forty teachers concern the view on the use of the Cretan dialect from their pupils and if this is encouraged by their side or not. Other questions focused on how experienced as teachers teaching in which you may need to differentiate between language so as to understand.