dc.contributor.advisor | Γιαννακοπούλου, Αναστασία | |
dc.contributor.author | Κετικίδου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Ketikidou, Maria | |
dc.date.accessioned | 2022-03-14T11:22:25Z | |
dc.date.available | 2022-03-14T11:22:25Z | |
dc.date.issued | 2021-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2393 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσα | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εμπίπτει στο πεδίο μελέτης της εξ αποστάσεως επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Δημόσια ΙΕΚ που προέκυψε λόγω των νέων συνθηκών που δημιουργήθηκαν λόγω Covid-19. Το υπό διερεύνηση θέμα προσεγγίσθηκε μέσω μίας ερευνητικής διαδικασίας ποιοτικής ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων του περιεχομένου των πλήρως δομημένων συνεντεύξεων των εκπαιδευομένων στα Δημόσια ΙΕΚ, η οποία είχε σαν στόχο να εντοπιστούν οι ανάγκες που προέκυψαν στην εκπαιδευτική διαδικασία στα ΙΕΚ, οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευόμενοι στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και να προωθηθεί η παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στη μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων. Τα δεδομένα της έρευνας έδειξαν ότι προκύπτει ανάγκη σχεδιασμού και δημιουργίας νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας προσαρμοσμένης ανάλογα με την τεχνογνωσία των εκπαιδευόμενων .________________________________The present Bachelor’s thesis appertains to the study field of distance vocational education and training in public Vocational Training Institutes (VTIs) and is the result of the new conditions due to Covid-19 disease. The issue under research was approached through a research process of qualitative analysis and data processing of the content of fully structured interviews of trainees in public VTIs. The aim was to seek the needs arising from the educational process in VTIs, the difficulties trainees in distance learning faced and promote the pedagogical utilization of digital means in non-formal adult education. Research data showed that a need for planning and creation of new digital educational material arises through an educational platform adapted to the trainees’ level of technical expertise. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | εξ αποστάσεως εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | επαγγελματική κατάρτιση | en_US |
dc.subject | ψηφιακή εκπαίδευση ενηλίκων | en_US |
dc.subject | distance education | en_US |
dc.subject | vocational training | en_US |
dc.subject | adult digital education | en_US |
dc.title | Παιδαγωγική Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων και Μέσων στην Εκπαίδευση | en_US |
dc.title.alternative | Pedagogical utilization of digital means in education | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |