Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου, Αναστασία
dc.contributor.authorΚετικίδου, Μαρία
dc.contributor.authorKetikidou, Maria
dc.date.accessioned2022-03-14T11:22:25Z
dc.date.available2022-03-14T11:22:25Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2393
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εμπίπτει στο πεδίο μελέτης της εξ αποστάσεως επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Δημόσια ΙΕΚ που προέκυψε λόγω των νέων συνθηκών που δημιουργήθηκαν λόγω Covid-19. Το υπό διερεύνηση θέμα προσεγγίσθηκε μέσω μίας ερευνητικής διαδικασίας ποιοτικής ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων του περιεχομένου των πλήρως δομημένων συνεντεύξεων των εκπαιδευομένων στα Δημόσια ΙΕΚ, η οποία είχε σαν στόχο να εντοπιστούν οι ανάγκες που προέκυψαν στην εκπαιδευτική διαδικασία στα ΙΕΚ, οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευόμενοι στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και να προωθηθεί η παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στη μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων. Τα δεδομένα της έρευνας έδειξαν ότι προκύπτει ανάγκη σχεδιασμού και δημιουργίας νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας προσαρμοσμένης ανάλογα με την τεχνογνωσία των εκπαιδευόμενων .________________________________The present Bachelor’s thesis appertains to the study field of distance vocational education and training in public Vocational Training Institutes (VTIs) and is the result of the new conditions due to Covid-19 disease. The issue under research was approached through a research process of qualitative analysis and data processing of the content of fully structured interviews of trainees in public VTIs. The aim was to seek the needs arising from the educational process in VTIs, the difficulties trainees in distance learning faced and promote the pedagogical utilization of digital means in non-formal adult education. Research data showed that a need for planning and creation of new digital educational material arises through an educational platform adapted to the trainees’ level of technical expertise.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectεπαγγελματική κατάρτισηen_US
dc.subjectψηφιακή εκπαίδευση ενηλίκωνen_US
dc.subjectdistance educationen_US
dc.subjectvocational trainingen_US
dc.subjectadult digital educationen_US
dc.titleΠαιδαγωγική Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων και Μέσων στην Εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativePedagogical utilization of digital means in educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record