Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΧαρούλη, Μαριάνθη
dc.contributor.authorCharouli, Marianthi
dc.date.accessioned2022-03-14T12:22:37Z
dc.date.available2022-03-14T12:22:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2398
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη της παρουσίας των σχημάτων λόγου και των κριτηρίων κειμενικότητας στα διαφημιστικά μηνύματα της Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την Covid -19. Στόχος της είναι να ανακαλύψει σε αυτά σχήματα λόγου και κριτήρια κειμενικότητας και να αποδείξει την έντονη παρουσία τους. Ως διαφήμιση ορίζεται η δημοσιοποίηση και προβολή των ιδιοτήτων ενός προϊόντος ή προσώπου με σκοπό κυρίως οικονομικά οφέλη ή η προβολή μηνυμάτων για κοινωφελείς σκοπούς και την προστασία των ανθρώπων (Μπαμπινιώτης, 2004). Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί πως στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με τους κοινωνικούς σκοπούς που εξυπηρετούν τα διαφημιστικά μηνύματα. Ένα μέρος της εργασίας, λοιπόν, είναι αφιερωμένο στις διαφημίσεις και στα βασικά χαρακτηριστικά τους. Ο βασικός στόχος τους είναι η προώθηση καταναλωτικών αγαθών. Ωστόσο, στην παρούσα έρευνα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κοινωνικό ρόλο που επιτελούν οι διαφημίσεις και στην προσπάθειά τους να ευαισθητοποιήσουν το κοινό . Στην πορεία της εργασίας, γίνεται μια περιγραφή των σχημάτων λόγου και των κριτηρίων κειμενικότητας. Επιπροσθέτως, περιγράφεται η μεθοδολογία επεξεργασίας των διαφημιστικών μηνυμάτων και εξαγωγής των συμπερασμάτων. Ακολουθεί η αναλυτική παρουσίαση της μελέτης με την απομαγνητοφώνηση των διαφημιστικών μηνυμάτων και την ανάλυσή τους. Στο τέλος της εργασίας, παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας και προτείνουμε θέματα για μελλοντική έρευνα.______________________________________________This master thesis is a study of the presence of figures of speech and criteria of Text linguistics in advertising messages of Civil Defense about Covid-19. Its aim is to prove that the presence of figures of speech and criteria of Text linguistics is indeed strong. Advertising is defined as the publicity and promotion of the properties of a product or person with the main purpose of economic benefits or the promotion of messages for public purposes and the protection of people (Babiniotis, 2004). At this point it is worth noting that in this paper we will deal exclusively with the social purposes that serve advertising messages. A part of this thesis, then, is devoted to advertising messages and their key features. Their main goal is to promote consumer goods. However, in this research special emphasis is placed on the social role of advertisements and their efforts to raise public awareness. In the course of the thesis, a description of the figures of speech and criteria of Text linguistics is made. In addition, the methodology for processing advertising messages and drawing conclusions is described. The following is a detailed presentation of the study by recording the advertising messages and their analysis. At the end of the thesis,en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσχήματα λόγουen_US
dc.subjectδιαφημιστικά μηνύματα πολιτικής προστασίαςen_US
dc.subjectκριτήρια κειμενικότηταςen_US
dc.subjectfigures of speechen_US
dc.subjectadvertising messages of civil defenseen_US
dc.subjecttext linguisticsen_US
dc.titleΔιαφημιστικά μηνύματα της Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την Covid 19: Σχήματα λόγου και Κριτήρια Κειμενικότηταςen_US
dc.title.alternativeAdvertising messages of Civil Defense about Covid-19: Figures of speech and Criteria of Text linguisticsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record