Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ευδοκία
dc.contributor.authorPapadopoulou, Evdokia
dc.date.accessioned2022-04-11T10:28:15Z
dc.date.available2022-04-11T10:28:15Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2508
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτην προσπάθεια βελτίωσης και εμπλουτισμού της μαθησιακής διαδικασίας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας, ιδιαίτερα σημαντική κρίνεται η συμβολή της λογοτεχνίας, των οπτικοακουστικών μέσων και κυρίως της εικόνας, αλλά και των σχολικών βιβλιοθηκών. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν, η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η λογοτεχνία και συγκεκριμένα το παραμύθι συντέλεσε στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μέθοδος: Για την υλοποίηση της παρούσας βιβλιογραφικής μελέτης, διενεργήθηκε σε βάθος έρευνα, σε διεθνείς και εγχώριες επιστημονικές / εκπαιδευτικές βάσεις δεδομένων με τη χρήση λέξεων κλειδιά. Συμπεράσματα: Μέσω της υφιστάμενης βιβλιογραφίας διαπιστώθηκε ότι, παρά τις αρχικές αντιδράσεις οι οποίες διατυπώθηκαν κατά καιρούς, η λογοτεχνία (μύθοι και παραμύθια) και τα διαφορετικά είδη αυτής, όπως αντίστοιχα τα οπτικά μέσα (εικόνα στατική και μη), σταδιακά εντάχθηκαν στη διδακτική διαδικασία της ελληνικής ως δεύτερης /ξένης γλώσσας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην κατάκτηση της επιθυμητής γνώσης και στη γνωριμία των εκπαιδευομένων με τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά της χώρας. Σε αυτή την προσπάθεια ιδιαίτερα σημαντική θεωρείται η συνεισφορά των σχολικών βιβλιοθηκών και οι δραστηριότητες οι οποίες εστιάζουν στην καλλιέργεια της δημιουργικής γραφής.____________________________________________________________The contribution of literature, audiovisual aids, and particularly the use of images, as well as school libraries is considered extremely important while attempting to improve and enrich the learning process of teaching Greek as a second/foreign language. The aim of the present study was to explore the extent to which literature, and more specifically fairy tales, have contributed to the teaching of Greek as a second/foreign language in the Greek educational system. Methodology: In order for this literature review to be conducted, extensive research based on keywords was carried out both on national and international scientific/educational databases. Conclusion: According to existing literature, it was discovered that despite some initial reactions against it, literature (myths and fairy tales) and its different genres as well as visual aids (static and non-static images) have been gradually integrated in the process of teaching Greek as a second/foreign language, which plays an essential role in both language acquisition and learners’ familiarity with the cultural characteristics of the country. To this end, school libraries and creative writing activities are considered essential.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectελληνική ως δεύτερη/ξένηen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectμύθοςen_US
dc.subjectεικόναen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectGreek as a second/foreign languageen_US
dc.subjectfairy taleen_US
dc.subjectmythen_US
dc.subjectimageen_US
dc.titleΜύθοι και παραμύθια. Η χρήση τους στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσαςen_US
dc.title.alternativeUsing myths and fairy tales in teaching Greek as a second/foreign languageen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record