dc.contributor.advisor | Χατζηπαναγιωτίδη, Άννα | |
dc.contributor.author | Φουτσιτζή, Ευαγγελία Ειρήνη | |
dc.contributor.author | Foutsitzi, Evangelia Eirini | |
dc.date.accessioned | 2022-04-11T13:23:53Z | |
dc.date.available | 2022-04-11T13:23:53Z | |
dc.date.issued | 2022-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2520 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα έρευνα πραγματοποιείται μία σύγκριση των χωρών της
Αιγύπτου και του Μπουρούντι που αφορά τους φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
και του όλου πλαισίου διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας. Οι ομογενείς των χωρών
αυτών δημιούργησαν ένα πρόσφορο έδαφος για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας
μέσα από τον σχηματισμό κοινοτήτων. Μέσα από τη σταδιακή παράθεση πληροφοριών
για τις δύο χώρες σχετικές με το θέμα διαπραγμάτευσης, θα αναδυθεί αβίαστα η
σύγκριση των δύο χωρών. Στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία παρατίθενται ως
παράρτημα τρεις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών που δίδαξαν στις χώρες αυτές. Επίσης,
στο παράρτημα παρατίθενται προτάσεις (κατασκευαστικό υλικό) για την καλύτερη
δυνατή εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε ομογενείς και αλλόγλωσσους που
διαμένουν στις χώρες αυτές._______________________________________________________________In the present research, a comparison is made between the countries of Egypt
and Burundi regarding the Greek language education institutions and the whole
framework of teaching the Greek language. The expatriates of these countries created
a suitable ground for learning the Greek language through the formation of
communities. Through the gradual presentation of information about the two countries
on the subject of negotiation, the comparison of the two countries will emerge
effortlessly. In the present bibliographic work are appended three interviews of teachers
who have taught in these countries. Also, in the appendix are presented proposals
(construction material) for the best possible learning of the Greek language to
expatriates and non-native speakers living in these countries. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | Αίγυπτος | en_US |
dc.subject | Μπουρούντι | en_US |
dc.subject | φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | ελληνική γλώσσα | en_US |
dc.subject | Egypt | en_US |
dc.subject | Burundi | en_US |
dc.subject | Greek language education institutions | en_US |
dc.subject | Greek language | en_US |
dc.title | Η ελληνική γλώσσα στη διασπορά. Φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στην Αφρική: Η περίπτωση της Αιγύπτου και του Μπουρούντι | en_US |
dc.title.alternative | The Greek language in the Diaspora. Greek-language education providers in Africa: The case of Egypt and Burundi | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |