Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΦουτσιτζή, Ευαγγελία Ειρήνη
dc.contributor.authorFoutsitzi, Evangelia Eirini
dc.date.accessioned2022-04-11T13:23:53Z
dc.date.available2022-04-11T13:23:53Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2520
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα πραγματοποιείται μία σύγκριση των χωρών της Αιγύπτου και του Μπουρούντι που αφορά τους φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης και του όλου πλαισίου διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας. Οι ομογενείς των χωρών αυτών δημιούργησαν ένα πρόσφορο έδαφος για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας μέσα από τον σχηματισμό κοινοτήτων. Μέσα από τη σταδιακή παράθεση πληροφοριών για τις δύο χώρες σχετικές με το θέμα διαπραγμάτευσης, θα αναδυθεί αβίαστα η σύγκριση των δύο χωρών. Στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία παρατίθενται ως παράρτημα τρεις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών που δίδαξαν στις χώρες αυτές. Επίσης, στο παράρτημα παρατίθενται προτάσεις (κατασκευαστικό υλικό) για την καλύτερη δυνατή εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε ομογενείς και αλλόγλωσσους που διαμένουν στις χώρες αυτές._______________________________________________________________In the present research, a comparison is made between the countries of Egypt and Burundi regarding the Greek language education institutions and the whole framework of teaching the Greek language. The expatriates of these countries created a suitable ground for learning the Greek language through the formation of communities. Through the gradual presentation of information about the two countries on the subject of negotiation, the comparison of the two countries will emerge effortlessly. In the present bibliographic work are appended three interviews of teachers who have taught in these countries. Also, in the appendix are presented proposals (construction material) for the best possible learning of the Greek language to expatriates and non-native speakers living in these countries.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΑίγυπτοςen_US
dc.subjectΜπουρούντιen_US
dc.subjectφορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectελληνική γλώσσαen_US
dc.subjectEgypten_US
dc.subjectBurundien_US
dc.subjectGreek language education institutionsen_US
dc.subjectGreek languageen_US
dc.titleΗ ελληνική γλώσσα στη διασπορά. Φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στην Αφρική: Η περίπτωση της Αιγύπτου και του Μπουρούντιen_US
dc.title.alternativeThe Greek language in the Diaspora. Greek-language education providers in Africa: The case of Egypt and Burundien_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record