Η ελληνική γλώσσα στη διασπορά. Φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στην Αφρική: Η περίπτωση της Αιγύπτου και του Μπουρούντι
Date
2022-02Author
Φουτσιτζή, Ευαγγελία Ειρήνη
Foutsitzi, Evangelia Eirini
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα έρευνα πραγματοποιείται μία σύγκριση των χωρών της
Αιγύπτου και του Μπουρούντι που αφορά τους φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
και του όλου πλαισίου διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας. Οι ομογενείς των χωρών
αυτών δημιούργησαν ένα πρόσφορο έδαφος για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας
μέσα από τον σχηματισμό κοινοτήτων. Μέσα από τη σταδιακή παράθεση πληροφοριών
για τις δύο χώρες σχετικές με το θέμα διαπραγμάτευσης, θα αναδυθεί αβίαστα η
σύγκριση των δύο χωρών. Στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία παρατίθενται ως
παράρτημα τρεις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών που δίδαξαν στις χώρες αυτές. Επίσης,
στο παράρτημα παρατίθενται προτάσεις (κατασκευαστικό υλικό) για την καλύτερη
δυνατή εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε ομογενείς και αλλόγλωσσους που
διαμένουν στις χώρες αυτές._______________________________________________________________In the present research, a comparison is made between the countries of Egypt
and Burundi regarding the Greek language education institutions and the whole
framework of teaching the Greek language. The expatriates of these countries created
a suitable ground for learning the Greek language through the formation of
communities. Through the gradual presentation of information about the two countries
on the subject of negotiation, the comparison of the two countries will emerge
effortlessly. In the present bibliographic work are appended three interviews of teachers
who have taught in these countries. Also, in the appendix are presented proposals
(construction material) for the best possible learning of the Greek language to
expatriates and non-native speakers living in these countries.