Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπράτιτσης, Θαρρενός
dc.contributor.authorΜουζακιώτη, Ειρήνη
dc.contributor.authorMouzakioti, Irene
dc.date.accessioned2022-04-14T07:59:33Z
dc.date.available2022-04-14T07:59:33Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2553
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική προσπάθεια εστιάζει στην εφαρμογή της ασύγχρονης και σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην προσχολική αγωγή, για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα λόγω αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων εξαιτίας της πανδημίας covid-19, κατά τα εκπαιδευτικά έτη 2019-2020 και 2020-2021, με υποχρεωτικό χαρακτήρα κατά το δεύτερο μόνο ακαδημαϊκό έτος. Μέσω ποσοτικής έρευνας γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν οι απόψεις των νηπιαγωγών για το επίπεδο της ετοιμότητάς τους, το εκπαιδευτικό υλικό και τα μέσα (πλατφόρμες, υπηρεσίες και λογισμικά) που χρησιμοποίησαν καθώς και τα συναισθήματά τους κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Παράλληλα, αξιολογούνται από τους νηπιαγωγούς οι επιμορφώσεις στις οποίες έλαβαν μέρος με θέμα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ως προς τη διδακτική πρακτική και τη θεματολογία. Ταυτόχρονα, γίνεται παρουσίαση των κίνητρων, που τους ώθησαν να τις παρακολουθήσουν, καθώς και ο βαθμός ικανοποίησης των προσδοκιών τους από τις εν λόγω επιμορφώσεις.____________________________________________________________________________________This research effort focuses on the implementation of asynchronous and synchronous distance teaching in pre-school education, for the first time in Greek standard due to the suspension of operation of school units due to the covid-19 pandemic, during the educational years 2019-2020 and 2020-2021, with a mandatory character only in the second academic year. Through quantitative research an attempt is made to record the views of kindergarten teachers on the level of their readiness, the educational material, and the means (platforms, services and software) which they used, as well as their feelings during distance teaching. Meanwhile, training courses on distance learning have been evaluated by kindergarten teachers who participated in them in terms of teaching practice and the topics covered. At the same time, the motivations that prompted them to attend these trainings are presented, as well as the degree of satisfaction they received in terms of their expectations by participating in them.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.titleΗ επιμόρφωση και η αποτίμηση τής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο εν μέσω πανδημίας Covid-19en_US
dc.title.alternativeRe-education and valuation of distance learning in Kindergarten amid pandemic covid-19en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record