Show simple item record

dc.contributor.advisorΓώτη, Ευθυμία
dc.contributor.authorΤσακανίκα, Σταυρούλα
dc.contributor.authorTsakanika, Stavroula
dc.date.accessioned2022-04-20T09:56:02Z
dc.date.available2022-04-20T09:56:02Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2586
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΤο Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ικανό να χρησιμοποιεί τη γλώσσα για να διερευνά το περιβάλλον του κριτικά έχοντας ενεργό ρόλο στην κοινωνία, αφετέρου η δημιουργία πολιτών, ικανών να αμφισβητούν και να αναδιαμορφώνουν την κοινωνία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή της εφαρμογής του κριτικού γραμματισμού στα νηπιαγωγεία της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στη μελέτη αξιοποιήθηκαν άρθρα από τη διεθνή βιβλιογραφία._________________________________________________________________________________According to its authors, the Language Teaching Curriculum for Kindergarten (2011-2014), is based on the principles of critical literacy. Its aim is, on the one hand, to cultivate skills so that the individual is able to use language to critically explore his or her environment and play an active role in society and, on the other hand, to create citizens capable of challenging and reshaping society. The aim of this study is to investigate the implementation of critical literacy in kindergartens in Greece and abroad. Articles from the international literature were used in the study.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκριτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΕλλάδαen_US
dc.subjectεξωτερικόen_US
dc.subjectcritical literacyen_US
dc.subjectpre-school educationen_US
dc.subjectGreeceen_US
dc.subjectabroaden_US
dc.titleΠρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeCritical literacy practices in preschool educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record