Πρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείο
View/ Open
Date
2022-03Author
Τσακανίκα, Σταυρούλα
Tsakanika, Stavroula
Metadata
Show full item recordAbstract
Το Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ικανό να χρησιμοποιεί τη γλώσσα για να διερευνά το περιβάλλον του κριτικά έχοντας ενεργό ρόλο στην κοινωνία, αφετέρου η δημιουργία πολιτών, ικανών να αμφισβητούν και να αναδιαμορφώνουν την κοινωνία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή της εφαρμογής του κριτικού γραμματισμού στα νηπιαγωγεία της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στη μελέτη αξιοποιήθηκαν άρθρα από τη διεθνή βιβλιογραφία._________________________________________________________________________________According to its authors, the Language Teaching Curriculum for Kindergarten (2011-2014), is based on the principles of critical literacy. Its aim is, on the one hand, to cultivate skills so that the individual is able to use language to critically explore his or her environment and play an active role in society and, on the other hand, to create citizens capable of challenging and reshaping society. The aim of this study is to investigate the implementation of critical literacy in kindergartens in Greece and abroad. Articles from the international literature were used in the study.