Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Μπέτσας Ιωάννης
dc.contributor.authorΚωνσταντινοπούλου, Μαρία
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Φωτόπουλος Νίκος
dc.date.accessioned2016-07-08T10:15:43Z
dc.date.available2016-07-08T10:15:43Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.other516 ΚΩΝ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/279
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μου εργασία αφορά γενικότερα τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Αρχικά, περιγράφεται η έννοια της εκπαίδευσης και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, γίνεται μία ιστορική αναδρομή για το σύστημα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ακολουθούν οι εκπαιδευτικές και κοινωνικές επιπτώσεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Τελειώνοντας με το θεωρητικό μέρος της πτυχιακής μου εργασίας, παρουσιάζονται συνοπτικά τα καλύτερα ευρωπαϊκά συστήματα της Φιλανδίας, της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας και γίνεται μία συγκριτική ανάλυση με το ελληνικό σύστημα εισαγωγής. Η έρευνα που έκανα, σχετίζεται με τις αντιλήψεις των φοιτητών που έχουν εισαχθεί στα Τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Δόθηκαν 100 ερωτηματολόγια σε φοιτητές και φοιτήτριες του πρώτου έτους σε πέντε διαφορετικά Τμήματα (Δημοτικής, Νηπιαγωγών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Περιβάλλοντος, Μηχανολόγων Μηχανικών). Παρουσιάζεται η ανάλυση των ερωτηματολογίων και στη συνέχεια τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη. Η πτυχιακή μου εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που αφορούν συνολικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. My thesis is generally the way in Tertiary Education in Greece. Initially, described the concept of education and higher education. Then, it becomes a flashback to the higher education system, followed by educational and social impact of the education system. Finishing with the theoretical part of my thesis, summarizing the best European systems of Finland, M. Britain and Germany, and made a comparative analysis with the Greek import system. The research I did, associated with perceptions of students who are admitted to the Departments of the University of Western Macedonia. 100 questionnaires were given to students of the first year in five different departments (Primary, Nursery, Engineering, Environmental Engineering, Mechanical Engineering). We analyze the questionnaires and then the results of the research conducted. My thesis ends with conclusions concerning the whole Greek educational system.el_GR
dc.format.extent95 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΤρόπος εισαγωγήςel_GR
dc.subjectΕλληνικό εκπαιδευτικό σύστημαel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικές επιπτώσειςel_GR
dc.subjectΚοινωνικές επιπτώσειςel_GR
dc.subjectΦοιτητέςel_GR
dc.subjectTertiary Educationel_GR
dc.subjectUniversity admissionel_GR
dc.subjectGreek educational systemel_GR
dc.subjectEducational effectsel_GR
dc.subjectSocial effectsel_GR
dc.subjectStudentsel_GR
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις των πρωτοετών φοιτητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσηel_GR
dc.title.alternativeFreshmen students at the University of Western Macedonia: their attitudes and perceptions on the Greek Tertiary Education Admission Systemel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record