Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεκάκη, Μαριάννα
dc.contributor.authorΓούλας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorGoulas, Panagiotis
dc.date.accessioned2022-09-26T10:09:52Z
dc.date.available2022-09-26T10:09:52Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2818
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά την ικανότητα των μαθητών/τριών Γυμνασίου στην αναγνώριση και τη γενίκευση μιας γραμμικής εικονικής κανονικότητας. Τα μαθηματικά είναι η επιστήμη των κανονικοτήτων και η ενασχόληση με αυτές έχει πολλαπλά οφέλη για τους/τις μαθητές/τριες. Η γενίκευση επίσης αποτελεί κεντρικό συστατικό της μαθηματικής εκπαίδευσης. Παρόλο αυτά όμως οι μαθητές/τριες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν είναι εξοικειωμένοι/ες με εργασίες γενίκευσης κανονικοτήτων. Για να καταγραφούν οι ικανότητες των μαθητών/τριών σε τέτοιες εργασίες αλλά και οι στρατηγικές που χρησιμοποιούν για να πετύχουν τη γενίκευση μοιράστηκαν σε 158 μαθητές/τριες ενός Γυμνασίου δυο έργα με γραμμικά εικονιστικά μοτίβα. Επίσης καταγράφηκε ο τρόπος με τον οποίο οι μαθητές/τριες εκφράζουν το γενικό τύπο μιας τέτοιας κανονικότητας, ενώ παράλληλα ελέγχθηκε αν οι παράγοντες φύλο και ηλικία σχετίζονται με τις επιδόσεις τους στη δοκιμασία.__________________________________________________________________________________________This paper examines the ability of middle school students to recognize and generalize a geometric linear pattern. Mathematics is the science of patterns and practicing them has multiple benefits for students. Generalization is also a central component of mathematics education. Nevertheless, students in secondary education are not familiar with generalization tasks. In order to record the skills of the students in such tasks as well as the strategies they use to achieve generalization, two projects with geometric linear patterns were given to 158 students of a Middle School in Greece. The way in which the students express the general formula of such a pattern was also recorded, while at the same time it was checked whether the factors of gender and age are related to their performance in the test.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectγενίκευση κανονικοτήτων
dc.subjectεικονιστικό γραμμικό μοτίβο
dc.subjectστρατηγικές γενίκευσης
dc.subjectμαθητές/τριες Γυμνασίου
dc.subjectpattern generalization
dc.subjectgeometric linear pattern
dc.subjectgeneralization strategies
dc.subjectmiddle school students
dc.titleΙκανότητες μαθητών/τριών Γυμνασίου σε δραστηριότητες γραμμικών εικονιστικών κανονικοτήτων.en_US
dc.title.alternativeMiddle school students' ability in linear figural pattern activitiesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record