Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΜάτσικα, Διονυσία
dc.contributor.authorMatsika, Dionysia
dc.date.accessioned2022-10-07T07:57:58Z
dc.date.available2022-10-07T07:57:58Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2860
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ Δημιουργική Γραφή είναι ένας επιστημονικός κλάδος που στοχεύει στη δημιουργική έκφραση των μαθητών με ευχάριστο τρόπο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά που παρουσιάζουν αναπτυξιακές διαταραχές και πιο συγκεκριμένα ΔΕΠ – Υ μπορούν να εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία και να ασχοληθούν με διάφορους επιστημονικούς κλάδους, όπως είναι αυτός της Δημιουργικής Γραφής. Σε πρώτη φάση γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση για το τι είναι ΔΕΠ – Υ, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της, τα αίτια και η πρόληψη. Στη συνέχεια αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει τη μάθηση και τη διαχείριση της τάξης των παιδιών με ΔΕΠ – Υ. Σε δεύτερη φάση γίνεται λόγος για το τι είναι Δημιουργική Γραφή και πως τα παιδιά με ΔΕΠ – Υ μπορούν να ασχοληθούν με δραστηριότητες δημιουργικής γραφής καλλιεργώντας τον προφορικό τους λόγο, ενισχύοντας το λεξιλόγιο τους και ξεδιπλώνοντας τη φαντασία τους. Επίσης, αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει και να προσαρμόσει δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για παιδιά με ΔΕΠ – Υ. Στο τέλος, προτείνονται πρακτικές εφαρμογές που μπορούν να υλοποιήσουν και να αξιοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί στο Νηπιαγωγείο, αλλά και στο Δημοτικό καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής περιόδου._____________________________________________________________________________________________________________________________Creative Writing is a scientific discipline that aims to creative expression of students with a pleasant way. This thesis explores the way in which children who present developmental disorders and more specifically children with ADHD can engage in the educational process and deal with various scientific disciplines, such as Creative Writing. In the first phase, a bibliographic review is made of what is ADHD, the characteristics, causes and prevention. Below is the way in which the teacher can organize the learning and managing of the classroom of children with ADHD. In the second phase, there is talk about what is Creative Writing and how children with ADHD can engage in creative writing activities by cultivating their spoken word, enhancing their vocabulary, and unfolding their imagination. Also, is mentioned the way in which the teacher can organize and adapt creative writing activities for children with ADHD. In the end, are proposed practical applications that teachers can implement and use in Kindergarten and in Elementary School throughout the school period.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectαναπτυξιακές διαταραχέςen_US
dc.subjectΔΕΠ-Υen_US
dc.subjectδραστηριότητες δημιουργικής γραφήςen_US
dc.subjectπρακτικές εφαρμογέςen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectdevelopmental disordersen_US
dc.subjectADHDen_US
dc.subjectcreative writing activitiesen_US
dc.subjectpractical applicationsen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.titleΔραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής για παιδιά με ΔΕΠΥ: Αξιοποιώντας το βιβλίο «Η ανησυχία της Ρούμπι»en_US
dc.title.alternativeCreative writing activities for children with ADHD: Reaping the benefits of reading the book «Ruby’s worry»en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record