• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής για παιδιά με ΔΕΠΥ: Αξιοποιώντας το βιβλίο «Η ανησυχία της Ρούμπι»

    Thumbnail
    View/Open
    Dionysia Matsika.pdf (1.153Mb)
    Date
    2022-05
    Author
    Μάτσικα, Διονυσία
    Matsika, Dionysia
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η Δημιουργική Γραφή είναι ένας επιστημονικός κλάδος που στοχεύει στη δημιουργική έκφραση των μαθητών με ευχάριστο τρόπο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά που παρουσιάζουν αναπτυξιακές διαταραχές και πιο συγκεκριμένα ΔΕΠ – Υ μπορούν να εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία και να ασχοληθούν με διάφορους επιστημονικούς κλάδους, όπως είναι αυτός της Δημιουργικής Γραφής. Σε πρώτη φάση γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση για το τι είναι ΔΕΠ – Υ, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της, τα αίτια και η πρόληψη. Στη συνέχεια αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει τη μάθηση και τη διαχείριση της τάξης των παιδιών με ΔΕΠ – Υ. Σε δεύτερη φάση γίνεται λόγος για το τι είναι Δημιουργική Γραφή και πως τα παιδιά με ΔΕΠ – Υ μπορούν να ασχοληθούν με δραστηριότητες δημιουργικής γραφής καλλιεργώντας τον προφορικό τους λόγο, ενισχύοντας το λεξιλόγιο τους και ξεδιπλώνοντας τη φαντασία τους. Επίσης, αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει και να προσαρμόσει δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για παιδιά με ΔΕΠ – Υ. Στο τέλος, προτείνονται πρακτικές εφαρμογές που μπορούν να υλοποιήσουν και να αξιοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί στο Νηπιαγωγείο, αλλά και στο Δημοτικό καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής περιόδου._____________________________________________________________________________________________________________________________Creative Writing is a scientific discipline that aims to creative expression of students with a pleasant way. This thesis explores the way in which children who present developmental disorders and more specifically children with ADHD can engage in the educational process and deal with various scientific disciplines, such as Creative Writing. In the first phase, a bibliographic review is made of what is ADHD, the characteristics, causes and prevention. Below is the way in which the teacher can organize the learning and managing of the classroom of children with ADHD. In the second phase, there is talk about what is Creative Writing and how children with ADHD can engage in creative writing activities by cultivating their spoken word, enhancing their vocabulary, and unfolding their imagination. Also, is mentioned the way in which the teacher can organize and adapt creative writing activities for children with ADHD. In the end, are proposed practical applications that teachers can implement and use in Kindergarten and in Elementary School throughout the school period.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2860
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV