Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΛαζαρίδου, Ασημούλα
dc.contributor.authorLazaridou, Asimoula
dc.date.accessioned2022-10-07T08:05:53Z
dc.date.available2022-10-07T08:05:53Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2861
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την διδακτική αξιοποίηση ενός παραμυθιού δια μέσου της Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για μία προσέγγιση που αξιοποιεί το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικές εκπαιδευτικές ομάδες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και που ακολουθούν διαφορετικό Πρόγραμμα Σπουδών. Έχει επιλεγεί ένα διαηλικιακό παραμύθι που τιτλοφορείται «Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας η αλεπού και το άλογο» του συγγραφέα Charly Mackesy, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί ποικιλοτρόπως. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται στοιχεία γύρω από τον εννοιολογικό προσδιορισμό, την στοχοθεσία και την ιστορική εξέλιξη της Δημιουργικής Γραφής. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο σε ότι αφορά την Δημιουργική Γραφή στην προσχολική εκπαίδευση αλλά και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται στοιχεία για το παραμύθι, την θέση του στην εκπαίδευση και την συμβολή του στην δημιουργική σκέψη και έκφραση, καθώς ζητούμενο της είναι η καλλιέργεια της αποκλίνουσα σκέψη των παιδιών. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προσέγγιση μας για την διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού στην προσχολική και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. _________________________________________________________________________________________________________________________________________ The present work aims at the didactic use of a fairy tale through Creative Scripture in preschool and secondary school children. This is an approach that utilizes the same content in different educational groups, with different characteristics and following a different Curriculum. An age-old fairy tale entitled "The Boy, the Mole or the Fox and the Horse" by author Charly Mackesy has been selected and can be used in a variety of ways. The first chapter presents information about the conceptual definition, purpose and historical development of the Creative Scripture. The second chapter refers to the legal framework regarding creative writing in pre-school education and secondary education. The third chapter presents information about the fairy tale, its place in education and its contribution to creative thinking and expression, as its aim is to cultivate the divergent thinking of children. The last chapter presents our approach to the didactic use of fairy tales in preschool and secondary education.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectδημιουργικότηταen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectδραστηριότητες δημιουργικής γραφήςen_US
dc.subjectπρόγραμμα σπουδώνen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectfairy taleen_US
dc.subjectcreative writing activitiesen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.titleΠροτάσεις Δημιουργικής Γραφής αξιοποιώντας το βιβλίο "Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας η αλεπού και το άλογο" του Charly Machesy σε παιδιά προσχολικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeCreative writing suggestions using the book “The boy, the mole, the fox and the horse” by Charly Mackesy to preschool and high school childrenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record