• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Προτάσεις Δημιουργικής Γραφής αξιοποιώντας το βιβλίο "Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας η αλεπού και το άλογο" του Charly Machesy σε παιδιά προσχολικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

    Thumbnail
    View/Open
    Asimoula Lazaridou .pdf (1.577Mb)
    Date
    2022-06
    Author
    Λαζαρίδου, Ασημούλα
    Lazaridou, Asimoula
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την διδακτική αξιοποίηση ενός παραμυθιού δια μέσου της Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για μία προσέγγιση που αξιοποιεί το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικές εκπαιδευτικές ομάδες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και που ακολουθούν διαφορετικό Πρόγραμμα Σπουδών. Έχει επιλεγεί ένα διαηλικιακό παραμύθι που τιτλοφορείται «Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας η αλεπού και το άλογο» του συγγραφέα Charly Mackesy, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί ποικιλοτρόπως. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται στοιχεία γύρω από τον εννοιολογικό προσδιορισμό, την στοχοθεσία και την ιστορική εξέλιξη της Δημιουργικής Γραφής. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο σε ότι αφορά την Δημιουργική Γραφή στην προσχολική εκπαίδευση αλλά και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται στοιχεία για το παραμύθι, την θέση του στην εκπαίδευση και την συμβολή του στην δημιουργική σκέψη και έκφραση, καθώς ζητούμενο της είναι η καλλιέργεια της αποκλίνουσα σκέψη των παιδιών. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προσέγγιση μας για την διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού στην προσχολική και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. _________________________________________________________________________________________________________________________________________ The present work aims at the didactic use of a fairy tale through Creative Scripture in preschool and secondary school children. This is an approach that utilizes the same content in different educational groups, with different characteristics and following a different Curriculum. An age-old fairy tale entitled "The Boy, the Mole or the Fox and the Horse" by author Charly Mackesy has been selected and can be used in a variety of ways. The first chapter presents information about the conceptual definition, purpose and historical development of the Creative Scripture. The second chapter refers to the legal framework regarding creative writing in pre-school education and secondary education. The third chapter presents information about the fairy tale, its place in education and its contribution to creative thinking and expression, as its aim is to cultivate the divergent thinking of children. The last chapter presents our approach to the didactic use of fairy tales in preschool and secondary education.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2861
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV