Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΜίχα, Μαρία Ασημίνα
dc.contributor.authorMicha, Maria Asimina
dc.date.accessioned2022-10-10T13:26:11Z
dc.date.available2022-10-10T13:26:11Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2889
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία με θέμα «Δημιουργική Γραφή στα νέα Προγράμματα του Νηπιαγωγείου» παρουσιάζονται τα νέα προγράμματα που έχουν κατατεθεί στο Νηπιαγωγείο, καθώς και την εμπλοκή της Δημιουργικής γραφής. Η εργασία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια, στα οποία περιγράφονται και αναφέρονται με αναλυτικό και διεξοδικό τρόπο η σημασία της Δημιουργικής Γραφής αλλά και τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναφέρονται, η έννοια της Δημιουργικής γραφής, η ιστορική αναδρομή των Προγραμμάτων Σπουδών και το Πρόγραμμα Σπουδών στο Νηπιαγωγείο (2014) καθώς και τις υποενότητες του που συνδέονται με τη Δημιουργική γραφή (το πρόγραμμα σπουδών στην καθημερινή πρακτική, δημιουργική και κριτική σκέψη, προώθηση ανάπτυξης της σκέψης, παιχνίδι και παραδείγματα), όπως επίσης και την αξιολόγηση του προγράμματος με τις μεθόδους και τα εργαλεία της. Στη συνέχεια το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει το Πρόγραμμα Σπουδών στο Νηπιαγωγείο (2021). Το πρώτο μέρος του προγράμματος παρουσιάζει τη φυσιογνωμία του Νηπιαγωγείου, τις δράσεις του παιδιού, του σώματος, της δημιουργίας και της έκφρασης όπως επίσης και την αξιολόγησή του. Έπειτα γίνεται αναφορά στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών μέσα στα εκπαιδευτικά πλαίσια, τις τέχνες και την εμπλοκή της Δημιουργικής Γραφής με τα παραπάνω δεδομένα. Τέλος, το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στη σύγκριση των δύο προγραμμάτων αναφέροντας ομοιότητες και διαφορές. Η εργασία ολοκληρώνεται με τις σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές._____________________________________________________________________________________________________________________In this paper on «Creative Writing in the new Programs of Kindergarden» presented the new programs that have been submitted to Kindergarden, as well as the involvement of Creative Writing. The work is divided into three chapters, in which the importance of Creative Writing and innovative educational programs are described and discussed in detail. In the first chapter, the concept of Creative Writing, the historical retrospective of Curricula and the Curriculum in Kindergarden (2014) and its subsections related to Creative Writing (the curriculum in everyday practice, creative and critical thinking, promoting the development of thinking, game and examples), as well as the evaluation of the program with its methods an tools. In addition, the second chapter presents the Curriculum in Kindergarden (2021). The first part of the program presents the personality of the Kindergarden, the actions of the child, the body, creation and expression as well as its evaluation. Then in the second part, reference is made to the personal and social development of children within educational contexts, the arts and the involvement of Creative Writing with the above data. Finally, the third chapter focuses on comparing the two programs by mentioning similarities and differences. The work ends with related bibliographic references.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectνέα προγράμματαen_US
dc.subjectοργάνωση μάθησηςen_US
dc.subjectμέθοδοιen_US
dc.subjectεργαλείαen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectnew programsen_US
dc.subjectlearning organizationen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.titleΗ Δημιουργική Γραφή στα Νέα Προγράμματα του Νηπιαγωγείουen_US
dc.title.alternativeThe Creative Writing in the New Programs of Kindergartenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record