Δραματοποίηση Έργων Τέχνης
View/ Open
Date
2022-09Author
Παπαδοπούλου, Ηλιάνα
Papadopoulou, Iliana
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής της σημασίας της Τέχνης στην Εκπαίδευση και συγκεκριμένα πως η δραματοποίηση είναι ένας τρόπος προσέγγισης αυτής. Αρχικά, γίνεται μια διερεύνηση των όρων «Θέατρο» και «Δραματοποίηση», καθώς και η σχέση που έχουν με την Εκπαίδευση. Επισημαίνεται ο ορισμός της Τέχνης και στη συνέχεια προσπαθούμε να δούμε την πορεία αυτής μέσα από μια σύντομη ιστορική αναδρομή. Γίνεται καταγραφή δύο μεγάλων εκφραστών της Τέχνης, αλλά και των πιο διάσημων έργων στο κόσμο. Σημαντική είναι επίσης και η μελέτη που έγινε για τη σημασία που έχει η Τέχνη στον εκπαιδευτικό τομέα. Τέλος, φτάνοντας στο πρακτικό κομμάτι της παρούσας πτυχιακής, έγινε χρήση του Δραστικού Μοντέλου Greimas σε επιλεγμένα έργα τέχνης.___________________________________________________________________________________________________________________In this graduation thesis, there is on effort to downwrite the importance of Education and specifically on how the dramatization is a way of this process.
Firstly, a research has been done about the term’s “theatre” and “dramatization”, as well as their connection to education. There was given a great emphasis to the definition of “art” and we tried to watch its route through the past. There was a record of the most important Art’s representatives as well as a refer to the most famous world’s works of art. Also, great importance was given to the study about the significance of Art in the educational field.
Finally, there was a use of the active model Greimas through photograph’s examples in order to cover the practical part of this project.