Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "Inclusion"
Now showing items 1-4 of 4
-
Διαφοροποίηση των στάσεων των γονέων ως προς τη συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06-17)Η συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία στη γενική εκπαίδευση συνιστά μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, σήμερα, τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο. Σε μελέτες σχετικά με την υλοποίηση της συμπερίληψης, ... -
Διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Η παρούσα εργασία μελετά τη στάση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη συμπερίληψη μαθητών με ΔΑΦ στη γενική τάξη καθώς και την επίδραση των ατομικών χαρακτηριστικών των εκπαιδευτικών στην υπό μελέτη ... -
Οι αντιλήψεις διευθυντών και υποδιευθυντών Δημοτικών Σχολείων για τη Συμπεριληπτική εκπαίδευση: το παράδειγμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας (Ελλάδα)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-27)Η παρούσα έρευνα αφορά στις αντιλήψεις των διευθυντών και υποδιευθυντών Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Αποτελεί μια μελέτη με τη χρήση ερωτηματολογίου και με ποσοτική μέθοδο ... -
Συμπερίληψη μαθητών με αυτισμό: εμπειρία, γνώσεις, στάσεις και στρατηγικές εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής καλούνται όλο και περισσότερο να παρέχουν κατάλληλη υποστήριξη στους μαθητές με αυτισμό που φοιτούν στο γενικό σχολείο. Κατά συνέπεια, σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστεί ...