Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "game"
Now showing items 1-5 of 5
-
Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η ιστορία του παιχνιδιού χάνεται στα βάθη των αιώνων. Η συγκεκριμένη έννοια είναι συνδεδεμένη με το παιδί, καθώς στη φύση του τελευταίου είναι να παίζει. Η δραστηριότητα αυτή είναι ένδειξη ψυχικής υγείας και ανάπτυξης. ... -
Η επίδραση του παιχνιδιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή του παιδιού. Κατέχει καθοριστικό ρόλο στη σωματική, την ψυχοσυναισθηματική, την κοινωνική και τη γνωστική/νοητική του ανάπτυξη. Μέσα από το παιχνίδι το παιδί έχει την ... -
«Ο μικρός πρίγκιπας» σε παιχνίδια δημιουργικής γραφής για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασίααπό την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα δεν είναι μόνο αναγνωρισμένη, αλλά και απαραίτητη. Είναι αποδεδειγμένο πως ο παιγνιώδης χαρακτήρας που δίνεται στην διαδικασία μάθησης, ... -
Ο σημαίνων ρόλος της ενσυναίσθησης στις επικοινωνιακές δεξιότητες του εκπαιδευτικού και η συμβολή του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την μελέτη της ενσυναίσθησης η οποία σχετίζεται με την όξυνση της συναισθηματικής νοημοσύνης των ανθρώπων. Στην εργασία αυτή η έννοια της ενσυναίσθησης και τα θετικά της χαρακτηριστικά ... -
Σύγκριση διδασκαλίας Παραδοσιακού και Σύγχρονου χορού στο νηπιαγωγείο: Καταγραφή δυσκολιών μετάβασης από το ένα είδος στο άλλο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Το παιδί μαθαίνει πως μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα του όχι μόνο με λέξεις αλλά και με το σώμα του, με τη βοήθεια του χορού. Μέχρι την ηλικία των πέντε τα παιδιά μαθαίνουν να κινούνται στο χώρο, να χρησιμοποιούν ...