Search
Now showing items 1-4 of 4
Η διαχείριση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία του Δροσερού Ξάνθης μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Η εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθείται από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε Ρομά μαθητές έχει διερευνηθεί σε μεγάλο βαθμό, αντιμετωπιζόμενη κυρίως ως εκπαίδευση για δίγλωσσους μαθητές. Κατά τόπους, όμως, οι ...
Εκπαιδευτικοί και Διά Βίου Μάθηση: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη Διά Βίου Εκπαίδευσή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-10)
Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη Διά Βίου Μάθηση. Μέσω ενός ερωτηματολογίου διερευνήθηκαν γενικές απόψεις των εκπαιδευτικών για τη διαρκή εκπαίδευση, τα κίνητρά τους, οι ...
Καθηγητές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος: Μελέτη περίπτωσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Π.Δ.Μ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-03)
Η διαδικασία επιλογής επαγγέλματος συνδέεται άμεσα με την ύπαρξη κινήτρων που ωθούν το άτομο και καθορίζουν τις επαγγελματικές του επιλογές. Τα κίνητρα και τα κριτήρια επιλογής επαγγέλματος έχουν διερευνηθεί εκτενώς σε ...
Ο ρόλος του ηγέτη στην παρακίνηση των εργαζομένων: Η περίπτωση των Ν.Π.Δ.Δ. των δήμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Στους σύγχρονους οργανισμούς, η ηγεσία αποτελεί παράγοντα – κλειδί, στο πλαίσιο σύγχρονων μεθόδων διοίκησης και θεωρείται απόλυτα συνδεδεμένη με την παροχή κινήτρων στους εργαζόμενους. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια θεωρητική ...