Search
Now showing items 1-8 of 8
Επικοινωνιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση και ο ρόλος του εκπαιδευτικού ως ηγέτη της εκπαιδευτικής ομάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
Η παρούσα εργασία είναι μια θεωρητική προσπάθεια προσέγγισης και ανάλυσης της σπουδαιότητας της επικοινωνίας και των τεχνικών της, στο χώρο της σχολικής μονάδας για τη διαμόρφωση ενός κατάλληλου θετικού σχολικού κλίματος. ...
Ανάλυση περιεχομένου της εκπαίδευσης που προσφέρουν οι ΜΚΟ σε πρόσφυγες στο νομό Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Το θέμα της έρευνάς μου πραγματεύεται στην ύπαρξη των Μη Κυβερνητικών
Οργανώσεων (ΜΚΟ) και ο ρόλος τους στην κοινωνία. Αρχικά, γίνεται αναφορά
στις μελέτες που έχουν γίνει κατά καιρούς για την παρουσία των ΜΚΟ. ...
Η Πολιτική Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού για την Αντιμετώπιση της Ετερότητας στην Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Τα τελευταία έτη και κατά κύριο λόγο από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και μετά, η Ελλάδα χαρακτηρίζεται έντονα σαν μια πολυπολιτισμική κοινωνία, όπου ζουν, εκπαιδεύονται, δουλεύουν και συμβάλλουν στην οικονομική αλλά και ...
Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο στελέχωσης στο τμήμα πληροφορικής σε εταιρεία λογισμικού (Μελέτη Περίπτωσης)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στην Ελλάδα τα ποσοστά της νεανικής ανεργίας ολοένα και αυξάνονται. Από την άλλη μεριά οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνες, δηλώνουν ότι βρίσκουν εμπόδια στην αναζήτηση ταλέντων καθώς αδυνατούν να καλύψουν τις ...
Γνώσεις και Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στη Διαμεσολάβηση ως τρόπου επίλυσης συγκρούσεων στον εργασιακό τους χώρο. Μελέτη περίπτωσης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καστοριάς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)
Περίληψη Η εμφάνιση των συγκρούσεων στις σχολικές κοινότητες είναι ένα υπαρκτό και
σύνηθες φαινόμενο. Η αποτελεσματική διαχείριση αυτού του φαινομένου συμβάλει
καθοριστικά στην ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, καθώς ...
Η κακοποίηση των γυναικών με έμφαση στην περίοδο της πανδημίας του covid-19: πολιτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Περίληψη
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία καταγράφηκε η ιστορική εξέλιξη της γυναικείας κακοποίησης. Προσδιορίστηκε η έννοια της κακοποίησης και της βίας από παλιά μέχρι σήμερα. Αναλύθηκε η μορφή της βίας με έμφαση την περίοδο ...
Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της – Πρόταση εκπαιδευτικού πλαισίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)
Η έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης αναδύθηκε τη δεκαετία του ΄80 ως γέφυρα σύνδεσης αυτών που υποστήριζαν την οικονομική ανάπτυξη χωρίς όρια κι εκείνων που προ έτασσαν την προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος. Η έννοια ...
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της επαυξημένης
πραγματικότητας, ως μια σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και
τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να λειτουργήσουν προς ενίσχυση της διδασκαλίας
στο ...