Search
Now showing items 1-6 of 6
Η Παιδική Λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο. Μελέτη περίπτωσης: Ο Μικρός Πρίγκιπας του Antoine de Saint Exupery
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-02-28)
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτέλεσε η παιδαγωγική αξία της Παιδικής Λογοτεχνίας και η θέση της στο νηπιαγωγείο. Επίσης ο τρόπος παιδαγωγικής και διδακτικής αξιοποίησης του λογοτεχνικού λόγου στην προσχολική αγωγή ...
Μία μουσικοκινητική μέθοδος μέσα από ένα παραμύθι και η χρήση του στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η μουσική αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της δραστηριότητας του ανθρώπου και αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης. Τον συνοδεύει σε κάθε στιγμή της ζωής του, από τη βρεφική ακόμη ηλικία, κατά την οποία ...
Η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας μέσα από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Το παράδειγμα της Υπάτης του νομού Φθιώτιδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αφετηρία ένα εισαγωγικό πλαίσιο που εξηγεί και αναλύει το αντικείμενο και τους στόχους της ιστορίας ως επιστήμης. Εκκινώντας από αυτό, αφιερώνεται στη συνέχεια ένα κεφάλαιο στο κομμάτι ...
Λαϊκή παράδοση. Εκπαιδευτικές εφαρμογές στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην έννοια της λαϊκής παράδοσης. Δίνονται διάφοροι ορισμοί σχετικά με την λαϊκή παράδοση που κατά το πέρασμα των ετών έχουν δοθεί από ακαδημαϊκούς, θεωρητικούς και μελετητές.
Η ...
Η καλλιέργεια της φαντασίας στην προσχολική ηλικία μέσα από αυτοσχέδιες ιστορίες των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
Σήμερα λόγω των κοινωνικών εξελίξεων, τα παιδιά πολλές φορές αναγκάζονται να χάσουν την παιδικότητα και την αθωότητα που πρέπει να χαρακτηρίζουν την ηλικία τους. Για να ανακτήσουν τα παιδιά αυτά τα χαμένα χαρακτηριστικά ...
Αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλότητας στο νηπιαγωγείο. Μια μελέτη περίπτωσης σε μαθητές νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο συχνά και στον ελληνικό χώρο γίνονται διδακτικές προτάσεις και έρευνες (Κασκαμανίδης & Ντίνας 2004, Ντίνας & Ζαρκογιάννη 2009, Τσιπλάκου & Χατζηιωάννου 2010, Παπαζαχαρίου, Φτερνιάτη, Αρχάκης ...