Αξιολόγηση των δομικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών των σχολικών εγχειριδίων νεοελληνικής γλώσσας του δημοτικού σχολείου
Abstract
Τα διδακτικά βιβλία θεωρητικά πρέπει να συγγράφονται σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα, γιατί μόνο τότε οι γενικοί αφηρημένοι σκοποί των προγραμμάτων παίρνουν τη μορφή διδάξιμων στόχων. Ωστόσο, το εγχείρημα μιας τέτοιου είδους μεταγραφής του αναλυτικού προγράμματος σε σχολικό βιβλίο είναι όντως εξαιρετικά περίπλοκο με αποτέλεσμα πολύ συχνά να διαπιστώνεται ασυμμετρία στόχων και περιεχομένων μεταξύ των δύο αυτών παραγόντων...