Show simple item record

dc.contributor.advisorΤουρτούρας, Χρήστος Δ.
dc.contributor.authorΚοντογιάννη, Βασιλική
dc.contributor.authorKontogianni, Vassiliki
dc.date.accessioned2022-12-05T10:33:07Z
dc.date.available2022-12-05T10:33:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3025
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΗ εν λόγω έρευνα επιχειρεί να εντοπίσει τις αποτελεσματικές διδακτικές πρακτικές, καθώς και τους όποιους φραγμούς ή δυσκολίες παρουσιάζονται κατά την εκπαίδευση των παιδιών με χρόνια νοσήματα. Επιπλέον, επιχειρεί να διερευνήσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες τα παιδιά διδάσκονται μετά την νοσηλεία τους. Τέλος φιλοδοξεί να εντοπίσει τις συνθήκες της επανένταξης του παιδιού και αν αυτές προωθούν ή τερματίζουν τον όποιο κοινωνικό/εκπαιδευτικό αποκλεισμό μπορεί να υποστεί το ίδιο. Τα ερευνητικά δεδομένα έχουν συλλεχθεί έπειτα από μία σειρά συνεντεύξεων που έχουν πραγματοποιηθεί σε γονείς με παιδιά που έχουν νοσηλευτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα από κάποια σοβαρή νόσο και σε εκπαιδευτικούς που έχουν εργασθεί σε νοσοκομειακά σχολεία ή έχουν υποδεχθεί κάποιο παιδί μετά τη νοσηλεία του. Τα συμπεράσματα της έρευνας δείχνουν ότι η νοσοκομειακή εκπαίδευση παρουσιάζει κενά ως προς το διδακτικό περιεχόμενο και κρίνεται απαραίτητη μία αποτελεσματική κρατική μέριμνα σε ζητήματα διδακτικού προγράμματος και υλικών υποδομών. Τονίζεται, επίσης, η ελλιπής ενημέρωση των εκπαιδευτικών γύρω από τις χρόνιες νόσους αλλά και την προσέγγιση των παιδιών που επανεντάσσονται στην σχολική καθημερινότητα έπειτα από μεγάλο χρονικό διάστημα απουσιών.______________________________________________________________________________________________________________________This research attempts to identify effective teaching strategies, as well as any barriers or difficulties encountered in the education of children with chronic illnesses. In addition, it attempts to probe the conditions under which the children are being taught after hospitalization. Finally, it aspires to identify the conditions of the child's reintegration and whether they promote or terminate any social / educational exclusion that may suffer. The research data were collected after a series of interviews with parents whose children had been hospitalized for a long time with serious illness and teachers who had worked in hospital schools or had received a child after hospitalization. The findings of the study show that hospital education has gaps in curriculum content and that significant government attention is needed on program and material infrastructure issues. It also emphasizes the inadequate training of teachers about chronic illnesses as well as the approach of children who are reintegrated into school life after a long absence. Key words: social exclusion, chronic illnesses, hospital education, reintegrationen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκοινωνικός αποκλεισμόςen_US
dc.subjectχρόνιες ασθένειεςen_US
dc.subjectνοσοκομειακή εκπαίδευσηen_US
dc.subjectεπανένταξηen_US
dc.subjectsocial exclusionen_US
dc.subjectchronic illnessesen_US
dc.subjecthospital educationen_US
dc.subjectreintegrationen_US
dc.titleΕκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός παιδιών με χρόνια νοσήματα. Η περίπτωση των σχολείων εντός των νοσοκομείωνen_US
dc.title.alternativeEducation and social exclusion of children with chronic diseases. The case of schools within hospitalsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record