Το παιχνίδι ως μέσο απόκτησης γνώσεων
Abstract
Το παιχνίδι αποτελεί βασική συνιστώσα της ανάπτυξης του ανθρώπου. Ο άνθρωπος μπορεί μέσα από το παιχνίδι να καλλιεργήσει σημαντικές κοινωνικές, διανοητικές και πνευματικές δεξιότητες, που μπορούν να τον βοηθήσουν να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της ιδιωτικής και δημόσιας ζωής. Μέσα στο πλαίσιο της σχολικής εκπαίδευσης, το παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για τη μάθηση και θεωρείται αναγκαιότητα να αξιοποιείται από τους εκπαιδευτικούς ήδη από τα στάδια της προσχολικής εκπαίδευσης. Στην παρούσα έρευνα διερευνώνται οι απόψεις εκπαιδευτικών αναφορικά με την απόκτηση γνώσεων μέσω του παιχνιδιού. Όπως φάνηκε, υπάρχει με θετική στάση αναφορικά με την επίδραση του παιχνιδιού στη γνωστική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Play is a key component of human development. Through play, man can cultivate important social, mental and spiritual skills that can help him cope with the obligations of private and public life. In the context of school education, play can be an important tool for learning, and should be utilized by teachers from the early stages of preschool education. In the present research, the views of teachers regarding the acquisition of knowledge through play are explored. As it turned out, there is a positive attitude regarding the effect of play on the cognitive and mental development of children.