Show simple item record

dc.contributor.advisorΒρίγκας Μιχαήλ
dc.contributor.authorΠολυζωίδης, Γεώργιος - Βενιζέλος
dc.date.accessioned2023-02-20T12:25:14Z
dc.date.available2023-02-20T12:25:14Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3178
dc.description.abstractΣυστήματα που μπορούν πραγματικά να θεωρηθούν «συστήματα εικονικής πραγματικότητας» υπάρχουν από τη δεκαετία του 1960. Η εικονική πραγματικότητα είναι πράγματι ένας εναλλακτικός κόσμος γεμάτος με εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή οι οποίες ανταποκρίνονται στην ανθρώπινη κίνηση. Η πρόσβαση στο περιβάλλον προσομοίωσης γίνεται συνήθως με τη βοήθεια ενός ακριβούς συνόλου δεδομένων που αποτελείται από οπτικοακουστικά γυαλιά και γάντια δεδομένων οπτικών ινών. Οι βιβλιοθήκες έχουν βοηθήσει τους προγραμματιστές λογισμικού να δημιουργήσουν κώδικα που είναι πιο εύκολος για να τον δουλέψει κάποιος αλλά και για να τον χρησιμοποιήσει. Παρατηρείται ότι οι σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες αλλάζουν το παραδοσιακό τους εκπαιδευτικό μοντέλο, υποστηρίζοντας την ενεργό συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή και διδακτική διαδικασία. Πολλοί ερευνητές τονίζουν ότι η χρήση τέτοιων εκπαιδευτικών πρακτικών παρέχει την ευκαιρία για βιωματική μάθηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στην εκπαίδευση. Αυτό επιτρέπει στον μαθητή να συμμετάσχει σε μια πιο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική εκπαιδευτική διαδικασία όπου του δίνεται μεγαλύτερη ελευθερία στη μάθησή του και είναι σε θέση να προχωρήσει μέσω ενός πειράματος με τον δικό του ρυθμό. Η εικονική πραγματικότητα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν, να χειρίζονται και να επεξεργάζονται κάθε είδους ψηφιακής πληροφορίας. Ως εκ τούτου, μπορούν να αναπτυχθούν εκπαιδευτικές εφαρμογές με εικονική πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, τα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιούν τεχνολογίες συνεργασίας για να ψυχαγωγήσουν, να παρακινήσουν, να εκπαιδεύσουν και να εμπνεύσουν. Το ενδιαφέρον για τον σχεδιασμό τέτοιων παιχνιδιών αυξάνεται και μπορεί να παίξει σημαντικό και διακριτό ρόλο στη διαμόρφωση μελλοντικών παιχνιδιών και τεχνολογιών μικτής πραγματικότητας. Υπάρχουν επίσης σημαντικές ανάγκες που υπάρχουν στα μουσεία και οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας ανακουφίζουν τις ανάγκες αυτές. Η οπτικοποίηση της Γης στο Google Earth πραγματοποιείται μέσω του συνδυασμού εκατομμύριων εικόνων που έχουν ληφθεί από αεροσκάφη παρακολούθησης (drones) και από διαστημικούς δορυφόρους στην τροχιά της Γης. Τα δεδομένα της εικονογράφησης του πλανήτη συλλέγονται στις βάσεις δεδομένων της Google και διατίθενται στον χρήστη έπειτα από σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο. Ένα γεωγραφικό πληροφοριακό σύστημα πληροφοριών αποτελεί ένα σύστημα στο οποίο εισάγονται, ανακτούνται, διαχειρίζονται αλλά και αποδίδονται γεωγραφικά δεδομένα που συλλέχτηκαν από δορυφόρους. Για την δημιουργία των τρισδιάστατων γραφικών είναι απαραίτητο να υπάρχουν μετρήσεις των εμβαδών, των αποστάσεων μεταξύ γεωγραφικών οντοτήτων και των μηκών. Τα συστήματα εντοπισμού θέσης διαθέτουν στον χρήστη την ακριβή θέση πάνω στην γήινη επιφάνεια μέσω σημάτων που λαμβάνονται από δορυφόρους και από ειδικούς δέκτες GPS. Το Google Earth αποτελεί άκρως σημαντικό επίτευγμα της επιχείρησης της Google διότι χρησιμοποιείται εκτενώς από ιδιώτες για προσωπική χρήση αλλά και από επιχειρήσεις και κρατικούς οργανισμούς. Τέλος, υπόψη πρέπει να ληφθεί ότι μέσα σε μία βάση δεδομένων παραθέτονται πάρα πολλά στοιχεία τα οποία μέχρι να ελεγχτούν βρίσκονται δημόσια στην εφαρμογή και στα αποτελέσματα των χρηστών. Systems that can truly be considered “virtual reality systems” have been around since the 1960s. Virtual reality is indeed an alternate world filled with computer-generated images that respond to human movement. The simulation environment is typically accessed with the help of an accurate data set consisting of audio-visual goggles and fiber optic data gloves. Libraries have helped software developers create code that is easier to work with and easier to use. It is observed that modern educational theories change their traditional educational model, supporting the active participation of the student in the learning and teaching process. Many researchers emphasize that the use of such educational practices provides an opportunity for experiential learning and can be successfully used in education. This allows the student to engage in a more interesting and fun learning process where they are given more freedom in their learning and are able to progress through an experiment at their own pace. Virtual reality enables users to create, manipulate and process all kinds of digital information. Therefore, educational applications can be developed with virtual reality. Additionally, virtual reality games use collaborative technologies to entertain, motivate, educate, and inspire. Interest in designing such games is growing and may play an important and distinct role in shaping future games and mixed reality technologies. There are also important needs that exist in museums, and virtual reality applications alleviate those needs. The visualization of the Earth in Google Earth is made by combining millions of images taken by surveillance aircraft (drones) and by space satellites in Earth orbit. The planet illustration data is collected in Google databases and available to the user after a stable internet connection. A geographic information system is a system in which geographic data collected by satellites are entered, retrieved, managed, and rendered. For the creation of 3D graphics it is necessary to have measurements of areas, distances between geographical entities and lengths. Positioning systems provide the user with the exact location on the earth's surface through signals received from satellites and special GPS receivers. Google Earth is an extremely important achievement of the Google business because it is used extensively by individuals for personal use as well as by businesses and government agencies. Finally, it must be taken into account that within a database, too many elements are listed which, until they are checked, is publicly available in the application and in the results of the users.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταen_US
dc.subjectΕφαρμογές διασκέδασηςen_US
dc.subjectGoogle Earthen_US
dc.subjectΙστορικά μνημείαen_US
dc.subjectΚαστοριάen_US
dc.titleΔημιουργία εφαρμογής εικονικής περιήγησης για την παρουσίαση ιστορικών μνημείων στην περιοχή της Καστοριάςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record