Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακούση, Ξανθή
dc.contributor.advisorVamvakousi, Xanthi
dc.contributor.authorΚιόσε, Δέσποινα
dc.contributor.authorKiose, Despoina
dc.date.accessioned2023-04-12T07:46:59Z
dc.date.available2023-04-12T07:46:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3346
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΤα κλάσματα και οι πράξεις με κλάσματα θεωρούνται από τα πιο πολύπλοκα μαθηματικά θέματα στο δημοτικό σχολείο και παράλληλα κρίνονται απαραίτητα για τη μετέπειτα εξέλιξη των μαθητών στα μαθηματικά. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των πτυχών της Μαθηματικής Γνώσης για Διδασκαλία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Για τη συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκαν 15 συνεντεύξεις βασισμένες σε έργα με τη μορφή σεναρίων τάξης. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν μεταξύ άλλων να εξηγήσουν και να αξιολογήσουν τις απαντήσεις και τις αναπαραστάσεις υποθετικών μαθητών, να προβλέψουν τις δυσκολίες τους και να κατασκευάσουν λεκτικά προβλήματα σχετικά με τον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί σε διάφορες συνιστώσες της Μαθηματικής Γνώσης για Διδασκαλία στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων, ακόμα και στην Κοινή Γνώση του Περιεχομένου.__________________________________________________________________________ Fractions and operations with fractions are considered among the most complex mathematical topics in primary school and are also considered essential for the further development of students in mathematics. The purpose of this research is to investigate the aspects of Mathematical Knowledge for Teaching of Primary School Teachers in multiplication of fractions. To collect data, 15 task-based interviews were conducted based on tasks in the form of classroom scenarios. Participants were asked, among other things, to explain and evaluate students' responses and representations, predict their difficulties, and construct word problems about fraction multiplication. The findings highlight the fact that primary teachers face many challenges with various components of the Mathematical Knowledge for Teaching, even with Common Content Knowledgeen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκλάσματαen_US
dc.subjectπολλαπλασιασμός κλασμάτωνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectμαθηματική γνώση για διδασκαλίαen_US
dc.subjectfractionsen_US
dc.subjectmultiplication of fractionsen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectmathematical knowledge for teachingen_US
dc.titleΜαθηματική Γνώση για τη Διδασκαλία: η περίπτωση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτωνen_US
dc.title.alternativeElementary school teachers mathematical knowledge for teaching: The case of fraction multiplicationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record