dc.contributor.advisor | Βαμβακούση, Ξανθή | |
dc.contributor.advisor | Vamvakousi, Xanthi | |
dc.contributor.author | Κιόσε, Δέσποινα | |
dc.contributor.author | Kiose, Despoina | |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T07:46:59Z | |
dc.date.available | 2023-04-12T07:46:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3346 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών | en_US |
dc.description.abstract | Τα κλάσματα και οι πράξεις με κλάσματα θεωρούνται από τα πιο πολύπλοκα
μαθηματικά θέματα στο δημοτικό σχολείο και παράλληλα κρίνονται απαραίτητα για
τη μετέπειτα εξέλιξη των μαθητών στα μαθηματικά. Σκοπός της έρευνας είναι η
διερεύνηση των πτυχών της Μαθηματικής Γνώσης για Διδασκαλία εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Για τη συλλογή των
δεδομένων πραγματοποιήθηκαν 15 συνεντεύξεις βασισμένες σε έργα με τη μορφή
σεναρίων τάξης. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν μεταξύ άλλων να εξηγήσουν και να
αξιολογήσουν τις απαντήσεις και τις αναπαραστάσεις υποθετικών μαθητών, να
προβλέψουν τις δυσκολίες τους και να κατασκευάσουν λεκτικά προβλήματα σχετικά
με τον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν σημαντικές
προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί σε διάφορες συνιστώσες της
Μαθηματικής Γνώσης για Διδασκαλία στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων, ακόμα και
στην Κοινή Γνώση του Περιεχομένου.__________________________________________________________________________
Fractions and operations with fractions are considered among the most complex
mathematical topics in primary school and are also considered essential for the further
development of students in mathematics. The purpose of this research is to investigate
the aspects of Mathematical Knowledge for Teaching of Primary School Teachers in
multiplication of fractions. To collect data, 15 task-based interviews were conducted
based on tasks in the form of classroom scenarios. Participants were asked, among other
things, to explain and evaluate students' responses and representations, predict their
difficulties, and construct word problems about fraction multiplication. The findings
highlight the fact that primary teachers face many challenges with various components
of the Mathematical Knowledge for Teaching, even with Common Content Knowledge | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | κλάσματα | en_US |
dc.subject | πολλαπλασιασμός κλασμάτων | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικοί | en_US |
dc.subject | μαθηματική γνώση για διδασκαλία | en_US |
dc.subject | fractions | en_US |
dc.subject | multiplication of fractions | en_US |
dc.subject | teachers | en_US |
dc.subject | mathematical knowledge for teaching | en_US |
dc.title | Μαθηματική Γνώση για τη Διδασκαλία: η περίπτωση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων | en_US |
dc.title.alternative | Elementary school teachers mathematical knowledge for teaching: The case of fraction multiplication | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |