Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτόδημος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΛεβέντη, Ελένη
dc.contributor.authorLeventi, Eleni
dc.date.accessioned2023-04-24T08:18:38Z
dc.date.available2023-04-24T08:18:38Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3373
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΤο φαινόμενο του ψηφιακού εθισμού των νέων αναφέρεται στην πολύωρη ενασχόληση τους με το διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα σε τέτοιο βαθμό που αδυνατούν να τα αποχωριστούν. Οι συνέπειες είναι καταστροφικές για τον νέο και καθρεπτίζονται αρνητικά στο οικογενειακό, φιλικό και σχολικό περιβάλλον με την αυτόβουλη περιθωριοποίηση του ατόμου. Ο ψηφιακός εθισμός εμφανίζεται όταν τα ηλεκτρονικά μέσα κυριαρχούν και έχουν μεγαλύτερη σημασία για το χρήστη, από καθημερινές και ατομικές δραστηριότητες, με αποτέλεσμα να αδυνατεί να τα αποχωριστεί. Το προφίλ των νέων που προδιαθέτει τέτοιο κίνδυνο περιλαμβάνει ανεπαρκή εποικοδομητική επικοινωνία με το στενό του περιβάλλον, ηλεκτρονικά αναλφάβητους γονείς, αδιαφορία για την ικανοποίηση βασικών αναγκών, επιθετική συμπεριφορά, άρνηση κατανόησης του προβλήματος λόγο ελλιπής ενημέρωσης, κατάθλιψη και προβληματικές κοινωνικές σχέσεις. Η εργασία ως στόχο έχει: 1. να αναλυθεί το θέμα του ψηφιακού εθισμού και της εξάρτησης που προκαλεί, 2. να οριστούν οι προδιαθεσιακοί παράγοντες των χρηστών του και να δοθούν τα σημεία εκδήλωσης του εθισμού, 3. να επισημανθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της ψηφιακής εξάρτησης τονίζοντας τα συμπτώματα και τις επιδράσεις, 4. να διερευνηθούν οι μέθοδοι πρόληψης και αντιμετώπισής του, 5. να αναλυθεί ο όρος της ψηφιακή αφήγηση και να αναγνωριστεί η χρησιμότητά της στην εκπαίδευση, 6. Να δημιουργηθεί εκπαιδευτική ψηφιακή ιστορία για τον εθισμό στα ψηφιακά μέσα._____________________________ _________________________________________ The phenomenon of digital addiction of young people is mentioned to their prolonged engagement with the internet and digital media to such an extent that they are unable to separate them. The consequences are devastating for the young person and are determined negatively in the family, friendly and school environment by selfimposed marginalization of the individual. Digital addiction occurs when electronic media dominates and is more important to the user, than daily and individual activities, resulting in the inability to separate them. The profile of young people presenting such a risk includes insufficient constructive communication with the close environment, electronically illiterate parents, disregard for the ability of basic needs, aggressive behavior, refusal to understand the problem due to lack of information, depression and problematic social relationships. The work aims: 1. to analyze the issue of digital addiction and the dependence it causes, 2. to define predisposing factors of users and to give the signs of addiction, 3. to point out the main characteristics of digital addiction by emphasizing the symptoms and effects, 4. to investigate its prevention and treatment methods, 5. to analyze the term of digital storytelling and to recognize its usefulness in education, 6. To create an educational digital story about digital media addiction.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΨηφιακός εθισμόςen_US
dc.subjectψηφιακά μέσαen_US
dc.subjectψηφιακή ιστορίαen_US
dc.subjectdigital addictionen_US
dc.subjectdigital mediaen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.titleΗ δημιουργική προσέγγιση του μέσω ψηφιακής ιστορίαςen_US
dc.title.alternativeThe digital addiction of young people. Creative approach through digital storytellingen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record